29. ožujka 2013.

Uskrsnih pet slatkih!

Ako još niste odlučili kojim ćete kolačima ukrasiti vaš blagdanski stol,
evo nekoliko slatkih prijedloga iz moje arhive.




Tradicionalna slatka pogača naših primorskih krajeva, mirisna i prefina!
Zahtijeva malo više vremena za pripremu, ali definitivno se isplati.






Jednostavna i jako ukusna aromatična torta od rogača s višnjevcem, 
medom i grožđicama. Cijelu priču zaokružuje fina čokoladna glazura.




Klasik među domaćim pitama, meni najomiljenija.
Savršenstvo okusa čokolade i oraha u mekanoj fili koja se topi u ustima.





Stari dobri mramorni kolač, u mojoj izvedbi s jogurtom,
jednostavan za pripremu, sočan i vrlo povoljan.
Kolač podnosi razne varijacije,
za svečaniji izgled predlažem ispecite ga u obliku kuglofa i prelijte čokoladom.






Šta reći?! :D
Kombinacija lješnjaka, čokolade i pistacija govori sama za sebe. 
Za moj ukus ovo je savršena torta.
Priprema je malo duža, uostalom kao i za većinu torti,
ali imat ćete pravu deliciju na svom blagdanskom stolu.


U slast!




cookandplay

Broj komentara: 14:

  1. Sve mi je potpuno savršeno,..sretan ti Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad bih mogla birati, najprije bih navalila na ovu tortu s lješnjacima i pistacijama, to je provjerena kombinacija!
    Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) slažem se, torta je zaista odlična, ali i svi ostali prijedlozi su provjerene kombinacije.
      Sretan Uskrs!

      Izbriši
  3. Sjajni prijedlozi...Sve sam vec zavrsila, ali bih ipak rado probala ovu ljepoticu sa ljesnicima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Bila si vrijedna, ja sutra pečem. :)

      Izbriši
  4. Pinca po obavezno a onda što nam se da i nađe da napravimo neki fini kolač ili tortu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas pinca nije uobičajena kao tradicija, ali ja ju obožavam, i već unazad par godina ju pečem.

      Izbriši
  5. Mene ova pinca kopka, dok nisam počela pratiti blogove nisam ni znala za nju.
    Srećan Uskrs.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okusom je slična kuglofu ili buhtli, nešto izmedju toga :) isprobaj, vjerujem da će ti se svidjeti.
      Hvala Vela.

      Izbriši
  6. Ova torta od rogača mi je došla ko naručena :D Dobila sam brašno od rogača i nisam imala pojma što s njim.. ali sada znam, hvala na receptima :) Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej Marinica, drago mi je da ćeš isprobati, javi kak ti se svidjelo.:)
      Sretan Uskrs!

      Izbriši
  7. Krasne uskršnje slastice ! Pinca je na stolu obavezna, a ja bih rado kod sebe ubrzo vidjela i tortu od rogača , izgleda i zvuči predobro. Sretan Uskrs !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi mi drago. :) Sretan Uskrs i tebi Branka!

      Izbriši