22. studenoga 2012.

Mramorni kolač





Neke stvari nikad ne izlaze iz mode. O starom dobrom mramornom kolaču već se sigurno sve zna, pravi je evergreen medju kolačima. Ipak postoji nekoliko varijacija na temu. Neki ga rade s mlijekom a neki s jogurtom, jedni rade šare vilicom dok drugi sa žlicom dodaju tamnu smjesu u svijetlu. U biti princip je isti, sve ostalo su samo nijanse:)

recept
3 jaja
1 čaša šećera (čaša od jogurta)
1 jogurt 
1/2 čaše ulja
2 žlice ruma
2,5 čaše brašna
1 prašak za pecivo
2 žlice kakaa

Pjenasto umutiti jaja sa šećerom.
Dodati jogurt, ulje i rum i promiješati.
Kuhačom umiješati brašno prosijano s praškom za pecivo. 
U namašteni i pobrašnjeni kalup uliti oko 2/3 smjese.
U preostalu smjesu umiješati kakao i preliti preko prvog dijela smjese,
zatim vilicom raditi šare.
Peći u zagrijanoj pećnici na 190 C, oko 25 minuta.
Ohlađeni kolač izrezati na kocke. 




cookandplay

Broj komentara: 13:

  1. E za ovo se specijalizirao moj muž. Kad hoće nešto slatko pita: jel bi ja napravil kameni kolač (tak ga zove). :D Kaj misliš kaj mu ja odgovorim? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mramorni kolač je stvarno klasik i odlično paše uz šalicu toplog napitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. ...ajme mramornjak...divota!!... volim ga jer je klasik...jer je fin....jer je jednostavan i brz za pripremu...sve ima - kak bi se reklo... :)
    ...ja ga radim u većim kalupima za muffine...i bome nestane za čas kad se onako topli stavi na stol... :)
    ...lijep pozdrav... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, odličan na sve načine i za čas plane :)

      Izbriši
  4. Zaboravila sam skoro ovu jednostavnu a klasicnu tehniku; divno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolač je predivan,to mi je baš ona omiljena klasika koju često pravim i najbolje se uživa u njemu:)...joj sad mi se jede!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan kolač koji je, ne znam zašto, mama radila isključivo za Uskrs. Vrijeme je da ga počnem češće raditi;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fino, jednostavno, klasično, svi ga znaju raditi, svi ga vole jesti... ne moš bolje! Uz šalicu vrućeg roiboos čaja, recimo... mmmm

    OdgovoriIzbriši