28. ožujka 2015.

Pizza s ABC sirom, tikvicama i salamom



Dragi moji, danas imam nekoliko novosti: objavljujem dobitnika kuharice, otvorila sam na blogu jedan kutak samo za vas, i ide recept za jednu od mojih omiljenih pizza, u stvari najbolju do sad. Ostavljam prostora za još poneku buduću verziju, ali i za ovu bi mogla napisati hvalospjeve :) Nama se jako sviđa, a na vama je da probate ako želite. Meni bi naravno bilo drago, a posebno mi je drago ako javite dojmove ili pošaljete slikicu. Shodno tome otvorila sam kutak gdje ću objavljivati vaše fotografije hrane koju ste pripremili prema mojim receptima. Zavirite u - svoj kutak :)


Pizzu sam napravila u dvije boje; crveni dio s premazom od paradajza, bijeli sa ABC krem sirom.
Za nadjev sam umjesto tvrdog sira stavila naribanu tikvicu, a preko toga poslagala nekoliko tankih kolutova zimske salame (može i čajna, sremska ili tako neka slična suha salama). Tijesto je posebno dobro, i brzo se pripremi jer nema germe pa nema ni dizanja tijesta.


recept

tijesto
  • 2 čaše (od jogurta) brašna
  • 5 gr praška za pecivo
  • 1 žličica soli 
  • malo papra 
  • 1 čaša jogurta
  • 2 pune žlice maslinovog ulja (+ za nauljiti kalup) 

Brašno staviti u zdjelu, dodati redom sve ostale sastojke i lagano umijesiti mekano tijesto.
Nauljiti okrugli kalup vel. cca 28 cm. Nauljenim rukama raširiti tijesto u kalupu.

nadjev
  • 1 tikvica (do 200 gr)
  • ABC svježi krem sir  (100 gr)
  • par žlica paradajz umaka
  • sol
  • papar
  • origano
  • nekoliko šnitica suhe salame (zimska, čajna i sl.) 
  • nekoliko maslina 
  • 1 grančica ružmarina (može i bez)

Tikvicu oguliti i naribati (domaću ne treba guliti).
Polovicu tijesta u kalupu tanko premazati s ABC krem sirom.
Drugu polovicu tijesta premazati s par žlica paradajz umaka (kojeg napravimo od pasiranog paradajza, malo šećera, maslinovog ulja i soli).
Naribanu tikvicu rukama ocijediti i posipati preko cijele površine pizze (ne prenatrpati).
Posipati začinima te mjestimično staviti masline i nekoliko tankih šnitica suhe salame.
Na sredinu pizze staviti grančicu ružmarina.
Peći u zagrijanoj pećnici na 200-220 C, oko 20 min.
Po želji servirati s majonezom ili kiselim vrhnjem.



* * *

Drage moje, evo i rezultata Darivanja kuharice za koju ste se javljali od 22.3.2015. do danas.
U popis na random.org upisala sam vas redom kako ste se javili (osim prve dvije djevojke Dzoli i Jasne, koje žive u Australiji i na žalost zbog te udaljenosti ih nisam stavila na popis, provjerila sam cijena poštarine je stvarno enormno visoka).

A ovako vas je poredao random.org.:

List Randomizer

There were 7 items in your list. Here they are in random order:
  1. What's for dessert?
  2. Snežana
  3. Bojana Stefanovic
  4. Gordana Mudri
  5. JessieMala
  6. Ingrid Perisa
  7. Senka
Timestamp: 2015-03-28 21:30:42 UTC


Čestitam What's for dessert, nadam se da će ti se kuharica svidjeti!
Hvala svima na sudjelovanju!



 cookandplay

Broj komentara: 14:

  1. Pizza izgleda MRAK. Ako niš drugo isprobala bum tijesto jer najčešće radim od kupovnog iz pekare, pa mi ispadne predebelo.
    Čestitam What's for dessert na kuharici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga, probaj s ovim nadjevom, u njemu je bit :)

      Izbriši
  2. O_O Prefino izgleda! Na prvu mi se učinilo da je podloga od tikvica, kad bolje pogledam ima i tijesta dolje! :P Opet me tjeraš da prvom prilikom isprobavam tvoja jela. :P :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :), bit će mi drago!

      Izbriši
  3. Pizzu bih mogla svaki dan jesti! Fino je sto se tijesto ne mora cekati da naraste.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš nisam za svaki dan, ali ovu smo pekli nekoliko puta zaredom :)

      Izbriši
  4. Odlična ideja za "naš kutak" na blogu :)

    Pizzu obožavam, mogla bih ju svaki dan jesti :D Nisam nikad radila pizzu s krem sirom, ali svakako vrijedi probati. A voljela bih ju probati iz još jednog razloga - čula sam dosta priča za to tijesto s praškom za pecivo i to je baš brzinsko rješenje, bez čekanja da se tijesto digne

    I veselje na kraju - baš mi je drago da se random odlučio za mene. Veselim se kuharici, a tebi hvala na ovom darivanju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da te izbor razveselio, i da ti se sviđa "vaš kutak" :) Nadam se da ćeš pizzu isprobati, a uskoro i nove kolače :) .

      Izbriši
  5. PIzza je odlična, jako mi se sviđa ideja i kako izgleda, sigurno bi mi se svidio i okus, isprobam pa javim :), Super mi je novi kutak na blogu koji si otvorila. I čestitam Tamari na poklonu, ona će sigurno znati odabrati odlične recepte za isprobavanje !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka, nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  6. Lijepo izgleda, ali pričekat ću jednu drugu (izbjegavam germu, ali i suhomesnato). Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala gogoo, također sretan Uskrs!
      p.s. ne pratiš na satu, ova je bez germe :)

      Izbriši
  7. Nisam nikada radila pizzu s krem sirom, super ideja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, bilo bi mi drago ako isprobaš.

      Izbriši