22. ožujka 2015.

Darivanje!


Stiglo je proljeće, s njim i Ovnovi, pa tako ovaj mjesec slavim jednu lijepu brojkicu ;)
Zahvaljujući uspješnoj suradnji s Gospodarskim listom odlučila sam vas počastiti s ovom
slatkom kuharicom u kojoj se nalazi čak 200 recepata za razne fine kolače i torte.





Volite li peći kolače i željeli biste postati dobitnik ove kuharice na vama je samo da:
- lajkate facebook stranicu Cook and Play
- postanete sljedbenik ovog bloga (ili napišite na koji način pratite blog)
- ostavite komentar (i mail adresu ako želite) ovdje na blogu.

Sretnog dobitnika izvući će random.org., a ja ću se potruditi da Vam knjiga stigne prije Uskrsa.
Sretno svima!




cookandplay

22 komentara:

  1. Prekrasna knjiga.Možda pak treba da naglasiš da e mail adresu nećeš objavljivati javno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ko ne želi ne mora email objaviti javno, editirala sam post, hvala na opasci :)

      Izbriši
    2. Lijepo, čestitke na knjigi s receptima. Nisam na Facebookvi, ali pratim ovaj blog.

      Izbriši
    3. Gogoo, hvala ti.
      Na darivanje na žalost kasniš, završilo je 28.3.

      Izbriši
  2. Krasna knjizica; lajkam stranicu ,ali ipak ne racunaj na slanje paketica u Australiju (moglo bi te kostati jako mnogo). Cestitke na 'lijepoj brojkici' ; )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, vi australke tc tc ;) Hvala ti na čestitci!

      Izbriši
  3. Dopada mi se, volela bih da je imam, sve pohvale za blog!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovniću, sretan ti okrugli rođendan! I moj će uskoro, ali me još nekoliko godina dijeli do okrugle brojke.
    Imam neke kuharice Gospodarskog lista, ali do ove nisam uspjela doći - u mojoj pošti se uvijek na brzinu rasproda :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan ti rođendančić. Knjižica mi je super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Knjiga je baš divna, a ja te pratim na fejsu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Blog pratim vec duze vrijeme, super mi je! I kuharica mi se svidja. Sve najljepse za Vas rodjendan i puno pozdrava salje Vam Senka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim željama, također puno pozdrava!

      Izbriši
  8. Evo i komentara. Čestitam na objavljenoj knjižici. Recepti su sigurno super. Pusa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Goga, ali čestitke idu skupini autora :) Pusa

      Izbriši
  9. Super je knjiga! Volela bih jednu! Pratim Vas blog, probala sam neke recepte. Sve najlepse! :)
    stefanovic_bojana@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Kasnim malo na sve skupa, ali od srca ti želim sretan rođendan ! čestitam i na suradnji sa Gospodarskim listom , jako lijepi poklon si pripremila !

    OdgovoriIzbriši