3. svibnja 2015.

Kolač od jogurta s jagodama i Limoncellom


Obožavam sezonu jagoda. I svaki kolač u kojem ima jagoda. Meni jedan od najboljih jednostavnih kolača je sočni biskvit s jogurtom. Uvijek dobar, uvijek paše, često ga radim u raznim varijacijama a najčešće su to kombinacije s voćem. Ponekad dodam još neki extra sastojak, a danas je to lagani "lemon touch" ;)


recept

  • 3 velika jaja
  • 1 čaša šećera (čaša od 200 ml)
  • 1 vanili šećer
  • 1 čaša jogurta
  • malo Limoncella 
  • korica od 1/2 limuna
  • 100 gr putra, otopljenog
  • 2 čaše brašna
  • 1/2 vrećice praška za pecivo 
  • čvrste jagode (oko 200 gr) + 1 vanili šećer

Jagode očistiti i izrezati na četvrtine. Staviti sa strane.
Otopiti putar.
Manji kalup za pečenje (16x28 cm) namastiti i pobrašniti.
Uključiti pećnicu na 180 C.
Jaja sa šećerom i vanili šećerom pjenasto umutiti.
Dodati jogurt, malo Limoncella, limunovu koricu i otopljeni putar, te sve dobro promiješati.
Na kraju umiješati brašno pomiješano s praškom za pecivo.
Izliti smjesu u pripremljeni kalup.
Narezane jagode posipati s vanilin šećerom, te ih rasporediti po smjesi u kalupu.
Staviti u zagrijanu pećnicu i peći oko 35 minuta.
Pečeni kolač posipati šećerom u prahu.
Rezati kad se ohladi.




cookandplay

4 komentara:

  1. Jagode i limun su divan par; zivjela sezona jagoda!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja obožavam sezonu jagoda, ali zbog alergije moram izbjegavati ove kupovne. Sad ćete me guštirati s kolačima, a moje jagode u vrtu tek cvatu

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja često radim ovaj kolač, jer je jednostavan, a ukusan

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep kolač, baš sam danas jagode za doručak. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši