15. veljače 2012.

Torta od rogača s višnjevcem



Svatko od nas sigurno je u životu iskusio sasvim suprotne faze sviđanja ili poimanja okusa pojedine hrane. Vjerojatno imate neke svoje primjere jela ili pića koja ste odbijali dok ste bili klinci. Naravno i ja mogu navesti par takvih jela koja prije nisam htjela ni probati a danas ih obožavam! Čudno je to, ali s vremenom se naš okus i ukus mijenja i sigurno smo svi prošli neku od tih faza.


Naišavši u časopisu "Iće i piće" na recept za Hvarsku tortu, sjetih se kako sam do nedugo elegantno izbjegavala kolače s rogačem. Nije da nisam probala, ali okus rogača bio mi je nekako čudan, možda previše jak ili previše trpki.. Sve do nedavno kad sam u jednu filu s rogačem stavila poprilično ruma, te tako otkrila da mi je i rogač puno finiji :) Ne znam je li to bilo baš do ruma hehe, očito je ipak nastupila druga faza, faza sviđanja!




Vratimo se na recept za tortu... u originalnu naveden prošek zamijenila sam domaćim višnjevcem. Dodala sam još med i grožđice. Mirišljavi domaći višnjevac, med i grožđice perfektno su se sljubili s dominantnim rogačem.
Glazura od čokolade podiže sve na još jednu razinu punoće okusa i zaokružuje cijelu priču u savršeni sklad. Torta je snažnog aromatičnog okusa i prava delicija za sve ljubitelje rogača.



Torta od rogača s višnjevcem

biskvit
  •  5 jaja
  •  120 gr šećera
  •  1 žlica meda
  •  1,5 dcl višnjevca (domaćeg)
  •  200 gr mljevenog rogača
  •  50 gr prezli
  •  cca 1 šaka grožđica

Grožđice oprati i namočiti u malo vode i višnjevca.
Prezle preliti s 1,5 dcl višnjevca i promiješati.
Pjenasto umiksati žumanjke sa šećerom i medom.
Rogač, ocijedjene grožđice i namočene prezle umiješati u izmiksane žumanjke.
Na kraju kuhačom lagano umiješati snijeg od bjelanjaka.
Smjesu staviti u namazan i pobrašnjen okrugli kalup za torte.
Peći u zagrijanoj pećnici na 170-175 C oko pola sata.
Preliti glazurom od čokolade.

glazura
  • 150 gr tamne čokolade
  •  5 žlica vode
  •  1 žlica šećera
  • 100 gr putra

Otopiti nad parom na laganoj vatri čokoladu s vodom i šećerom, lagano miješajući.
Kad se otopilo umiješati putar. Preliti preko torte i ohladiti.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Edit :
Ovu moju tortu isprobali su u Nestle dessert-u. Hvala Nestle! Evo njihove prekrasne izvedbe.

foto Nestle dessert






cookandplay

Nema komentara:

Objavi komentar