31. prosinca 2012.

Abesinci




Abesinci su jako fini kolačići od orahovog biskvita i dvije fine kreme. Rade se u obliku polumjeseca pa će nekima biti poznati pod imenom Polumjeseci od oraha ili Zagrebački polumjeseci.
Naziv Abesinci oduvijek mi je bio posebno simpatičan, ali zbog čega se ovi kolačići baš tak zovu još nisam uspjela saznati.
No, njihov me naziv uvijek sjeti nekih scena iz naše odlične komedije "Tko pjeva, zlo ne misli". Radnja filma inače nema veze s ovim kolačićima, ali svi koji su ga gledali sigurno će prepoznati moju asocijaciju :) U svakom slučaju preporuka za Abesince, i apsolutno za film!



Abesinci

biskvit
  140 gr šećera
140 gr putra
140 gr oraha
70 gr oštrog brašna
snijeg od 4 bjelanjaka

Umutiti šećer i putar, dodati mljevene orahe i brašno,
te lagano umiješati snijeg od bjelanjaka.
Namastiti protvan, premazati smjesom
i peći 20 minuta u zagrijanoj pećnici na 180 C. 

žuta krema
4 žumanjka
140 gr šećera u prahu
2 vanili šećera

Pjenasto umutiti žumanjke sa šećerima.
Kremu premazati preko vrućeg biskvita i
posušiti u pećnici na laganoj vatri (oko 130 C), usput paziti da se krema ne presuši. 
Kolač ohladiti i premazati tamnom kremom.

tamna krema
100 ml mlijeka
100 gr šećera
100 gr čokolade
70 gr putra
100 gr mljevenih oraha

(+ posebno malo mljevenih oraha za posipanje)

Zakuhati mlijeko sa šećerom miješajući da se šećer otopi, u vruće dodati čokoladu i putar, te umiješati mljevene orahe.
Sve dobro izmiješati i premazati po ohlađenoj žutoj kremi.
Kolač još na kraju posipati s malo mljevenih oraha.
Dobro ohladiti i čašicom ili kalupom izrezivati oblike polumjeseca.
Po želji ove kolačiće možemo rezati na manje kocke ili štangice. 



SRETNA NOVA!



cookandplay

22 komentara:

  1. Kaj si još u kolačima? Fiiino! Sretnu i slasnu 2013!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe ja sam uvijek u slatkom ;)
      Hvala draga, i ja tebi želim svako dobro!

      Izbriši
  2. Prekrasni su. Sretna nastupajuca godina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gordana, takodjer i ja tebi želim sve najbolje!

      Izbriši
  3. Obožavam ovaj kolač! Sve najbolje u Novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je to jedan od najdražih kolača. :)
      Hvala ti, takodjer sve najbolje!

      Izbriši
  4. Prvi put čujem za ove kolačiće ali su me osvojili na prvi pogled. Stvarno divno izgledaju.
    Želim ti srećnu Novu godinu i sve najbolje tebi i tvojoj porodici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zoka, drago mi je da ti se svidjaju. Takodjer sretna Nova i sve najbolje tebi i tvojima!

      Izbriši
  5. nisam ih nikad probala, ali super izgledaju! ;)

    sve najbolje u Novoj godini! =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su to jedni od boljih kolačića.
      Hvala ti, takodjer sve najbolje u Novoj!

      Izbriši
  6. divno izgledaju! sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nikad radila, ali su fora...sve najbolje u Novoj 2013

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima vremena :)
      Hvala, takodjer sve najbolje!

      Izbriši
  8. Kolaci izgledaju preukusno, moracu da zabelezim recept, bas mi je privukao dosta paznje. Sve najbolje u Novoj 2013. godini i naravno jos puno ovako dobrih poslastica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša:) takodjer sve najbolje!

      Izbriši
  9. vidim naslov i pomislim što je to abesinci. e sad znam. kolačići su ti krasni i baš mi se sviđaju u obliku polumjeseca. Sretna Nova i tebi i sve naj naj ti želim !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Hvala draga Aria, i tebi sve najljepše želje!

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Hvala draga Tamara, takodjer svako dobro!

      Izbriši
  11. Izgledaju božanstveno, ja ih obožavam jesti al sam još uvijek dovoljno lijena da se prihvatim posla...Sve najbolje ti želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe nije lako ući u kolotečinu :)
      Hvala ti, i ja tebi želim sve najbolje!

      Izbriši