8. siječnja 2013.

Šnite od rogača s narančom



O samom rogaču i njegovim svojstvima već sam pisala u nekoliko navrata.
Sad bi samo preporučila ove mirisne i sočne šnite, meni jako fine.
Vrlo su jednostavne i brzo gotove.
Mogu reći kako potvrđuju onu tezu da su ponekad
najjednostavnije stvari i najbolje! :)

recept
(mjera je čaša od 2 dcl) 
  • 3 jaja
  • 1 čaša šećera
  • 3/4 čaše ulja
  • 1 čaša mlijeka 
  • korica od 1 bio naranče
  • 2 žlice soka od naranče 
  • 1 žlica ruma
  • 1,5 čaše brašna   
  • 1 čaša mljevenog rogača 
  • 1 prašak za pecivo 
  • 1 žličica cimeta
  • oko 50 gr grožđica + malo ruma za namakanje

Grožđice oprati i namočiti u malo ruma.
Mikserom pjenasto umutiti jaja sa šećerom.
Uliti ulje i mlijeko. 
Dodati naribanu koricu naranče, sok i rum, pa sve promiješati.
Brašno pomiješati s mljevenim rogačem, praškom za pecivo i cimetom, te umiješati u smjesu od jaja.
Na kraju dodati ocijeđene grožđice.
Namastiti i pobrašniti dva kalupa za kruh (ili jedan četvrtasti kalup za kolače), uliti smjesu i staviti u zagrijanu pećnicu na 180 C.
Peći oko 30-35 minuta, pred kraj provjeriti čačkalicom je li pečeno. 
Pečeni kolač posipati šećerom u prahu ili preliti čokoladnom glazurom.








cookandplay

21 komentar:

  1. Kavicu ne pijem ali mislim da bi uz mlijeko ili čaj ovo baš bilo fino.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, kaj reć? Kod tebe bi čovjek i sliku (post) polizal! Ne rabim rogač baš često, ustvari samo u dizanom tijestu (umjesto oraha). Kak bi to zvali ? Rogačnica? ;) A da bi pasalo sad ... E bi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) radila sam i dizano, u Zagorju je zovu rožičnjača.

      Izbriši
  3. Kolač je predivan,bilježim si odmah recept i čim prije ga isprobavam,jer je rogač meni omiljen,a tek dodatak naranče,fantazija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)super, baš mi je drago. hvala ti.

      Izbriši
    2. i ja sam bas neki dan kupila rogac i vec sam ga sad upotrebila mirise super samo da ga jos ispecem pa cu da uziva hvala za recept

      Izbriši
    3. hvala, nadam se da ste uživali :)

      Izbriši
  4. Volim rogac i znam da je zdrav, ali ga je ovdje tesko naci ...
    Divan kolac!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Jasna. šteta za rogač...ali imaš fini sladoled :)

      Izbriši
  5. Odlican recept i kolac tako krasno izgleda. Imam mljeveni rogac trenutno i ceka na upotrebu. Hvala za ideju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Goga, baš mi je drago. mene uhvatila faza rogača, mislim da će uskoro opet nešto past:)

      Izbriši
  6. Rogač i kolač od rogača obožavam. često radim kolač od rogača u koji ide naribana jabuka, ali verziju sa narančom još nisam probala. Obavezno bilježim i isprobavam, odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, s jabukom je isto super. Hvala miss B. :)

      Izbriši
  7. Obožavam rogač i nešto slično radim i ja, kad poslužim znam dodati i kuglicu vanilije...mmm...

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma vino izgleda, još ima i aromu narandze, sigurno je fantastičan kolač!!!

    OdgovoriIzbriši