18. studenoga 2015.

Čupavci




Bez obzira na neuobičajeno toplo vijeme za ovo doba godine, zima je na pragu i bliže nam se blagdani! U to ime otvaram sezonu "zimskih" i blagdanskih kolača s receptom za mekani sočni biskvit u omotaču od čokolade i kokosa - omiljeni čupafci!:)




biskvit
  • 2 jaja 
  • 200 gr šećera 
  • 1 vanili šećer 
  • limunova korica
  • 60 gr otopljenog putra
  • 200 ml mlijeka
  • 300 gr brašna 
  • 1 prašak za pecivo

Brašno pomiješati s praškom za pecivo.
U drugoj zdjeli pjenasto umutiti jaja sa šećerom, vanili šećerom i koricom od limuna.
Umiješati putar i pola količine mlijeka, zatim brašno s praškom za pecivo, te ostatak mlijeka.
Smjesu izliti u namašteni i pobrašnjeni kalup za kolače.
Staviti u vruću pećnicu na 180 C i peći oko 30 minuta.
Biskvit malo ohladiti, zatim izrezati na kocke.

čokoladni umak
  • 150 ml mlijeka 
  • 100 gr šećera 
  • 100 gr putra
  • 150 gr čokolade za kuhanje
+ posebno:
  • 200 gr kokosovog brašna

U posudici otopiti šećer u mlijeku, dodati putar i čokoladu. Miješati na laganoj vatri dok se sastojci ne otope, čim smjesa zakuha maknuti s vatre.
Kokosovo brašno staviti posebno u tanjur (ne odmah sve, najbolje dio po dio).
Kocke biskvita umakati u čokoladni umak, zatim uvaljati u kokos.
Kolače ohladiti prvo na sobnoj temperaturi, potom u frižideru.






cookandplay

Broj komentara: 12:

  1. Odlican pocetak za sezonu kolacica; ja ih jos nikadanisam probala napraviti:-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ih jako volim, pogotovo zimi. I uvijek dobijem punu kutiju za Božić od moje prijateljice pa mislim da ne mogu nadmašiti njene. Morala bi probati tvoje ,)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah dobra si! budemo to nekak organizirale, valjda se frendica ne bu ljutila ;))

      Izbriši
  3. Stari, dobri, dragi cupavci ☺, ma ne dobri nego odlicni i bas ih volim . Drago mi je da si otvorila sezonu blagdanskih kolacica !

    OdgovoriIzbriši
  4. Jučer sam ih pravila, danas ih više nema! :-)

    Hvala za recept!

    Elizabeta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To su pravi slatkoljubci :)
      drago mi je da Vam se recept sviđa, puno hvala na javljanju.

      Izbriši
  5. Mojem mužu najdraži kolač. Radila sam ih za Novu. Ja imam recept sa uljem, vjerujem i da su tvoji brzo planuli.
    Moj najmlađi ih zove -bale.
    Kao bale sijena, hahaha.
    Sve najbolje ti želim!:pusa:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fora mu je asocijacija:))
      Hvala Lily, također svako dobro!

      Izbriši