16. travnja 2014.

Mramorni kuglof - last minute!





Uskrs je pred vratima, a vi još možda ne znate što biste od slatkog pripremili? Moj prvi prijedlog bila bi - Pinca, ali ako nemate vremena za digane kolače evo onda jedan brzi i fini recept za mramorni kolač u obliku kuglofa. Brzo se pripremi, sočan je, čokoladan, lijep i dekorativan... zar to nije fantastično!:) Ideju sam već predložila prošle godine u ovom postu, gdje možete pronaći još nekoliko mojih slatkih prijedloga.


recept 
(mjera je čaša od 200 ml)
  • 3 velika jaja
  • 1 čaša šećera
  • 1 vanili šećer
  • limunova korica
  • 1 čaša jogurta
  • 1/2 čaše ulja
  • 2,5 čaše brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 3 žlice kakaa
  • za glazuru: 100 gr čokolade+kockica putra

Pjenasto umutiti jaja sa šećerom i vanilin šećerom.
Dodati naribanu limunovu koricu, kuhačom umiješati jogurt, ulje i na kraju brašno pomiješano s praškom za pecivo.
Namastiti i pobrašniti kalup za kuglof.
Uliti u kalup malo vše od pola smjese.
U ostatak smjese umiješati kakao. Žlicom uzimati po dio tamne smjese i stavljati na žutu smjesu u kalupu. Zatim vilicom lagano prošarati sa žutom smjesom.
Staviti u zagrijanu pećnicu na 175 C, peći oko 45-50 minuta.
Nakon što se kugof ispeče ostaviti ga oko 10-tak minuta u kalupu, zatim preokrenuti na tanjur.
Čokoladu otopiti nad parom, dodati kockicu putra, promiješati i preliti preko kuglofa.





cookandplay

Broj komentara: 5:

  1. vi'š, vi'š... dobra a jednostavna ideja. Mislim da će kćer radit pincu ali ako odustane imamo alternativu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Savrsen brzinski prijedlog! Na svu srecu ove godine gostujem za Uskrs, ali ...bojenih jaja i kolaca ipak mora biti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ipak sam pronašla posljednji komadić kuglofa, a već sam mislila da sam zakasnila :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm hrpa čokolade! A što se strke tiče, meni uvijek fali vremena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ove godine ništa radila za Uskrs jer nismo bili doma ali kuglof ću sigurno isprobati ;)

    OdgovoriIzbriši