9. studenoga 2014.

Čokoladni tartufi sa suhim voćem





Svojedobno sam na poklon dobila paketić koji je u sebi skrivao pravo malo blago, vrećica puna čarobnih mirisa, boja i okusa. Bilo je tu raznolikog suhog voća s našeg i tropskog područja, a najviše su me oduševile cvjetne latice. Prvo sam napravila čaj, možete li zamisliti koji je to miris i okus bio! U međuvremenu sam radila još neke slatke kombinacije, ali možda najbolja stvar bio je spoj s čokoladom i ovi tartufi. Fantazija od okusa!




  • 150 ml slatkog vrhnja (36 % m.m.)
  • 2 vrhom pune žlice sušenog voća u komadićima
  • 1 žlica putra 
  • 200 gr tamne čokolade (s najmanje 52 % kakaa)
  • kakao u prahu 
U posudicu uliti slatko vrhnje i zagrijati do točke vrenja. 
Maknuti s vatre, dodati komadiće suhog voća i promiješati.
Pokriti i pustiti nek odstoji 10-15 minuta.
Zatim dodati putar i sve opet zagrijati do vrenja (ne smije zakipjeti). 
Maknuti s vatre, ubaciti natrganu čokoladu i lagano miješati dok se čokolada ne otopi.
Smjesu ohladiti prvo na sobnoj temperaturi, zatim u frižideru dok se ne stisne (najmanje 2 sata). 
Nakon toga žličicom vaditi po dio smjese i oblikovati kuglice nepravilnog oblika, kao što su i same gljive tartufi :)
Odlagati ih na tacnu prekrivenu papirom za pečenje. 
Pokriti s plastičnom folijom i staviti na hlađenje oko 1 sat. 
Nakon hlađenja kuglice uvaljati u kakao prah.





cookandplay

Broj komentara: 7:

  1. Zvuci divno; mogu misliti iznenadjenja poslije prvog zagriza!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tartufe volim u svakojakim kombinacijama, a ove tvoje deluju vrlo ukusno:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Blago sam se raspametila vidjevši tvoj današnji post,savršeno sigurno,uhhh da mi je sada samo jedan mmm:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ! Baš super , ovo mi izgleda i zvuči tako dobro, odlična ideja, izvedba, rado bih odmah zagrizla i pomirisala ove tartufe !

    OdgovoriIzbriši
  5. Cure moje, hvala puno na komplimentima, rado bi vas pozvala na ove tartufe, stvarno su super, ako možete isprobajte!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo, ovo bih zbilja rado kušao.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala gogoo. O da, teško im je odoljeti :)

    OdgovoriIzbriši