25. listopada 2014.

Express čoko keksi (jedan recept - dvije varijante)





Jesen je tu, zima pred nama, pravo je vrijeme za keksiće. Ovi moji skroz su jednostavni i brzi! Skoro sam ih nazvala 5-minutni, ali to bi ipak bilo malo pretjerano jer postoji i vrijeme za pečenje :)
Nisu previše slatki i ne sadrže jaja. Jednako su dobri samo kao keksi za grickanje, ili u prvoj varijanti kao pecivo koje možemo nečim namazati ili jednostavno umakati u mlijeko ili čaj, što je meni inače omiljeno. Na vama je da izaberete koje ćete prvo isprobati :)




recept
  • 230 gr brašna
  • 3 vrhom pune žlice šećera 
  • 1 vanili šećer
  • 1 žličica pecilnog praška
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • mrvica soli
  • 1 puna žlica kakaa 
  • 80 gr putra narezanog na komadiće
  • 60 - 80 ml mlijeka 

U zdjeli pomiješati sve suhe sastojke (sve redom do putra).
Dodati putar narezan na komadiće i prstima ga utrljati u smjesu da ispadne mrvičasta.
Uliti 60 ml mlijeka i ručno povezivati sastojke u kompaktnu smjesu (ako se učini pre suho dodati još malo mlijeka) dok se smjesa ne odvoji od zdjele i formira u kuglu.
Uključiti pećnicu na 180 C.
Rukom otkidati komadiće tijesta i dlanovima oblikovati malo veće loptice.
Stavljati ih na papirom prekriven pleh, ostavljajući između svake razmak.
Zatim loptice odozgo malo pritisnuti i sa strane poravnati.
Staviti u zagrijanu pećnicu i peći oko 15 min.
Od ove količine dobije se oko 15 većih keksa (za jedan pleh).

Druga varijanta je s komadićima čokolade. Sve isto kao gore navedeno, samo bez kakaa, a na kraju u smjesu ubacimo komadiće tamne čokolade.




cookandplay

Broj komentara: 5:

  1. Obe varijante mi se dopadaju, kod mene bi dodatak bio samo jedna soljica kafe :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedan veliki 'LIKE'; pecivo/keksici su idealni za dorucak ili uz kafu. Volim sto sadrze malo secera!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se ovi s komadićima čokolade

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđaju mi se ovi keksi, pogotovo sa čokoladom (ja apstiniram od mlijeka, volim čokoladu sa čim više kakaa).

    OdgovoriIzbriši
  5. Molim topli kakao i po nekoliko primjeraka od svake varijante :D

    OdgovoriIzbriši