19. lipnja 2014.

Pavlova s breskvama


Od kad je došla sezona finog i sočnog ljetnog voća ovo mi je već treća Pavlova :) Prve dvije s jagodama i trešnjama nisu doživjele objavu, nije da nisam okinula i koju fotku, ali u zadnje vrijeme nekak nemam volje za blog... Možda to s vremenom dođe do zasićenja ili je samo prolazna faza...
Danas mi se malo volje vratilo, pa dok me još drži da natipkam recept za bar jednu Pavlovu. Uživajte!




za koru
  • 4 bjelanjka od velikih jaja 
  • 1/4 žličice soli
  • 1 šalica šećera (200 gr) 
  • 1 žličica jabučnog octa ili limunovog soka

Plitki pleh od pećnice prekriti papirom za pečenje.
Pećnicu uključiti na 180 C.
Bjelanjke s malo soli ulupati u meki snijeg. Zatim postepeno dodavati šećer i miksati sve dok ne dobijemo čvrsti i sjajni snijeg. Jabučni ocat umiješati pred kraj miksanja. 
Smjesu prebaciti na sredinu plitkog pleha obloženog papirom za pečenje.
S pomoću spatule ili žlice formirati okruglu torticu s plitkim udubljenjem u sredini (slika niže).
Ubaciti u zagrijanu pećnicu na 180 C, odmah smanjiti na 150 C i na toj temperaturi peći dok kora ne bude suha na površini, oko 1 sat i 15 min.
Ostaviti neka se prohladi u isključenoj i malo odškrinutoj pećnici.
Zatim izvaditi iz pećnice i skroz ohladiti na sobnoj temperaturi.


za breskve u sirupu
  • 4 breskve 
  • 50 gr putra 
  • 2 pune žlice šećera 
  • 1 vanili šećer 
  • sok od 1/2 limuna 
  • malo likera od naranče ili ruma

    Breskve oguliti i narezati na kocke.
    U posudi otopiti putar, dodati breskve, oba šećera, promiješati i kuhati na laganoj vatri oko 5 minuta. Povremeno promiješati.
    Maknuti s vatre i ostaviti da se ohladi, zatim dodati sok od 1/2 limuna i malo likera od naranče ili ruma.


    za kremu
    • 300 ml slatkog vrhnja za šlag
    • 1 petit-beurre keks

    Ohlađenu koru od bjelanjaka po gornjoj površini premazati šlagom u debljem sloju.
    Preko šlaga na sredinu tortice rasporediti breskve sa sirupom.
    Po vrhu posipati zdrobljeni keks.
    Torta Pavlova se poslužuje odmah i ne stavlja se u frižider.





    cookandplay

    4 komentara:

    1. Kao što rekoh, baš bi pasalo... Al, da li je vrijeme, da li nedostatak vitamina, ili jednostavno moje godine, ni ja nekako nemam volje i lijena sam za bilo što. Dakle, tješi se da nisi jedina bezvoljna. I ja se nadam da je samo prolazna faza jer ovakva slastica svakako zaslužuje da ju se proba (da proba... Smaže do zadnje mrvice! )

      OdgovoriIzbriši
    2. Pavlove volim zbog njihove laganosti; tvoja sa breskvama (koje obozavam!) zvuci i izgleda veoma jedozovno!

      OdgovoriIzbriši
    3. Pavlova je uvijek odličan izbor, kod mene je ljeti česta poslastica, sviđa mi se jako ova tvoja varijanta sa breskvama !

      OdgovoriIzbriši
    4. Eto, ja je nikada nisam radila, vrijeme. Ova tvoja je super!

      OdgovoriIzbriši