15. veljače 2014.

Narančine kocke




Još uvijek je zima, snijega na moju žalost nema, ali ima naranči! Nabavila sam domaće s mora, nešpricane. Prava prilika za ubaciti ih u neki fini kolačić.
Izabrala sam odličan kolač od biskvita s orasima i fine kremice s osvježavajućim okusom naranči. Takvi kolači s orasima i narančom mi baš pašu u ovo zimsko doba. Recept je iz knjige "Slastice u Hrvata".


biskvit
  • 4 bjelanjka
  • 150 gr šećera 
  • 200 gr oraha
  • 2 žlice krušnih mrvica
  • 1/2 žlice oštrog brašna 
  • korica limuna 
krema
  • 4 žumanjka
  • 150 gr šećera 
  • sok i korica od 1 naranče
  • 1 žlica oštrog brašna 
  • 200 gr maslaca
+
  • 200 ml slatkog vrhnja za šlag
  • kockice naranče za dekoraciju

Bjelanjke sa šećerom istucite u čvrst snijeg, te dodajte mljevene orahe, brašno, mrvice i koricu limuna. Sve lagano izmješajte i stavite u namazanu i mrvicama posutu tepsiju 20 x 40 cm, te pecite na temperaturi od 185 C oko 30 minuta.
Žumanjke, šećer, brašno, sok i naribanu koricu naranče izmješajte i stavite kuhati na paru. Za vrijeme kuhanja miješajte dok se krema ne zgusne. Zatim je ohladite i u nju umiješajte pjenasto izmiješani maslac.
Pečeni kolač premažite kremom i ukrasite šlagom i kockicama naranče.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Odlične kocke jako fine i nadasve aromatične i kod nas u kući omiljene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan kolač!
    Na moju žalost nema ni snijega ni nešpricanih naranči :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda fino i vjerujem da je fino! S obzirom da više ne kupujemo "konfekcijske" slatkiše, moglo bi doći na red koji vikend! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo izgleda sa svojim slojevima i dekoracijom na vrhu. Cekam moje narandze...

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, ja kad dobijem nekakvo nešpricano voće ne znam što ću prije napraviti. Dobro mi djeluju ove kocke

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako dobar kolač, i mirisan i ukusan i odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš sam neki dan dobila paket s mora, a naranče u kolačima - obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Que rico me comerìa unos cuantos,se ven lindìsimos y finos,abrazos.

    OdgovoriIzbriši