26. veljače 2014.

Biskvitni kolač od jabuka


U zadnje vrijeme puno se bacam na klasiku, puštam da me ponovo osvoje stare dobre stvari.
Ovaj put su to učinile jabuke i cimet u jednostavnom biskvitnom kolaču. 
Jednostavnost ponekad može značiti dosadu, ali u ovom slučaju to nikako nije.
Jabuke s cimetom u starinskom omotaču samo su naizgled jednostavne, tek kad zagrizete u ovu mekanu i mirisnu sočnost shvatite kako ste lako osvojeni :)



biskvit
  • 3 jaja
  • 12 žlica šećera
  • 12 žlica ulja
  • 12 žlica mlijeka
  • 15 žlica brašna
  • 1 prašak za pecivo
fila
  • 1 kg jabuka
  • cimet (puno cimeta :)

Jaja umutiti sa šećerom, dodati redom sve ostale sastojke za biskvit i pomiješati u glatku smjesu.
Polovicu smjese izliti u namašten i pobrašnjen manji kalup za kolače.
Peći 15 minuta u zagrijanoj pećnici na 180 C.
Naribati jabuke i dobro ih posipati cimetom.
Preko polupečenog biskvita rasporediti naribane jabuke.
Preliti ostatkom biskvitne smjese, vratiti u pećnicu i peći dalje još oko 20 minuta.
Posipati šećerom u prahu i rezati na kocke.






cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Predivan stari kolac, obozavam spoj jabuke i cimeta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim klasiku i nikako da mi dosadi, pogotovo ovako fina pita od jabuka. Mljac.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad su jabuke i cimet u pitanju, klasika je uvijek dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu zamisliti kako se lijepo topi u ustima. U zadnje vrijeme često radim štrudle ili pite od jabuka pa bih mogla probati i ovo. Zadnji puta sam za prhko tijesto koristila integralno brašno i ispalo je super. Što misliš, da probam i u ovom biskvitu? Možda ne ispadne tako rahlo, ali mislim da će biti jestivo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Integralno i ja često koristim za pite, također i u neke biskvite ga stavljam, odnosno kombiniram s još nekim drugim vrstama brašna, pa mislim da bi i ovdje moglo proći. Prije pečenja obloži kalup s alu folijom, pretpostavljam trebalo bi se možda malo duže peći...

      Izbriši
    2. Čim probam (nadam se ovaj vikend) - javim rezultat!

      Izbriši
  5. Klasika nikada ne izda; ne poznajem nikoga ko ne voli ovakve kolace. Meni je to jedan od najdrazih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma ja sam uvijek za klasiku i ona mi nikad nije dosadna, posebno u ovakvim kolačima

    OdgovoriIzbriši