28. veljače 2014.

Kolač s kokosom - FBI rukavice



U ovom krugu igrice FBI rukavice, istražuje se blog  Mamina jela. To je blog koji me osvojio na prvu, ponajviše jer obiluje slatkim stvarčicama:) Kod Željke također možete uživati u bogatoj paleti slanih jela, te lijepim fotografijama posebno torti i kolača koji su kao iz neke slatke bajke.
Za ovu igricu stigla sam isprobati samo jedan kolač. No, bio je pun pogodak!
U receptu nisam ništa mijenjala, savršen je takav kakav je. Jedino što sam kolač pekla u manjem kalupu. Nisam posipavala kokosom niti stavljala glazuru jer mi se svidjela lijepa korica koja se stvori na kolaču, baš kako je i Željka napisala da će biti. Sve u svemu, stvarno jako fini i sočni kolač za svaku preporuku!

t
Recept  
(original)

kore

  • 2 jaja
  • 2 dcl mlijeka
  • 1 dcl ulja
  • 100 gr šećera
  • 200 gr brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 2 žlice kakaa

fila

  • 1 l mlijeka
  • 1 šalica šećera
  • 7 žlica griza
  • 200 gr kokosa
  • ako hoćete, možete dodati malo bijele čokolade, oko 30-40 grama

Skuhati griz u mlijeku tako što stavimo mlijeko prokuhati, zatim dodamo griz i šećer. Kuhati na laganoj vatri oko deset minuta, dodati kokos i prohladiti. (ja sam skuhala pola navedene file)

Sve sastojke za kore stavimo u posudu za miksanje i umutimo ručno ili mikserom.
Tepsiju dimenzija otprilike 25 x 34 cm (ja sam koristila manju) nauljimo i pospemo brašnom, izlijemo pola smjese za kore i zapečemo na 170 stupnjeva C oko 10 minuta ili dok ne vidite da se uhvatila korica, zavisi od rerne, možda je potrebno malo manje ili više vremena.

Po kori rasporediti filu, preliti ostatkom kakao smjese i vratiti u rernu. Peći još oko 15-20 minuta da se ispeče i gornja kora.
Ovaj kolač je neophodno peći na umjerenoj temperaturi, nemojte pojačavati temp.rerne.
Gore možete staviti čokoladnu glazuru ili posuti kokosom.
Može se i ostaviti kako je pečen jer je kora lijepa glatka.





cookandplay

Broj komentara: 16:

  1. Super je, deluje bas socno i kremasto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je sočan, i biskvit i krema :)

      Izbriši
  2. Dobro si izabrala, izgleda savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava mala čoko mamilica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolač jako dobro izgleda ! Odličan izbor i super izvedba !

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ni skužila ovaj, super je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zamalo da mi ovo promakne! Drago mi je ti se kolač svideo a fotografije su prelepe!! Hvala mnogo na isprobavanju, veliki pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo mi je zadovoljstvo isprobati i mogu reći stvarno smo uživali u ovom kolaču, bit će sigurno još puno puta kod mene na repertoaru. Hvala još jednom i puno pozdrava, do slijedećeg kolača :)

      Izbriši