4. ožujka 2014.

Bulochki, ruske kifle s jabukama




Ovaj recept je nedavno objavila draga Jasna s bloga Around the World - in favorite recipes , a meni su se te kifle baš jako dopale i morala sam ih odmah isprobati. Rečeno, učinjeno. Sad mogu pohvaliti i okus; super fine kifle sa sočnim i mirisnim jabučnim punjenjem.
Ja sam napravila malo veće nego u originalu, pa je ispalo 16 komada, za usporedbu kod Jasne ih je 20. Za tijesto sam koristila polubijelo brašno. Sve ostalo radila sam kako piše u receptu, koji zaslužuje svaku pohvalu.



tijesto
  • 3 šalice brašna
  • 2/3 šalice mlijeka, mlakog
  • 3 žlice šećera
  • 125 gr otopljenog maslaca
  • 2 jaja, umućena (ostavite 1/2 bjelanjka za premazivanje)
  • 2 žlice instant kvasca (ili svježeg)
fila od jabuka
  • 5-6 zelenih jabuka (oguljene i izrezane na kockice)
  • 2/3 šalice (+,-) šećera 
  • sok od 1/2 limuna 
  • vanilija (ja sam koristila zrnca iz mahune)
  • cimet 

Umijesite tijesto kao što biste bilo koje drugo dizano; pokrijte i ostavite na toplom mjestu.
Jabuke i šećer stavite na vatru i kuhajte oko 10 minuta. Ubacite sok limuna i vaniliju. Ohladite. (Ako je ostalo puno tekućine, procijedite)
Podijelite tijesto na 20 loptica, razvucite svaku u oval i stavite na sredinu 1 žličicu file, zatvorite  i dobro pritisnite krajeve tijesta (duža strana).
Okrenite bolju stranu gore smještajući kifle na tepsiju (prekrivenu papirom). Ostavite malo razmak između kifli.
Pokrijte i ostavite 45 minuta na toplom, zatim premažite bjelanjkom i pecite 15-20 minuta na 180 C. Uživajte dok su tople ili kad se ohlade.






cookandplay

Broj komentara: 18:

  1. Vjeruješ li mi da nikada ih nisam jeo u dizanom tijestu? :D Fino mi izgledaju. :) Zrnca vanilije osjetim miris preko monitora doslovno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja do sad, i baš su me ugodno iznenadile.
      Je, baš je mirišala vanilija, a i cimet :)

      Izbriši
  2. Tako sam se i ja 'upecala' na prvi pogled...i nije mi zao! Hvala na isprobavanju mog recepta i ukazanom povjerenju ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga Jasna, povjerenje je već odavno tu, a recept ti je odličan, tijesto je savršeno, baš se fino dalo radit s njim. Neki već pitaju kad budem ih opet radila :)

      Izbriši
  3. Bas mi se dopadaju, jabuke i cimet u dizanom testo su odlicna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, isprobala sam slično filanje u lisnatom, ali ovo u dizanom mi je puno bolje.

      Izbriši
  4. Već sam i Jasni rekla da me izluđuje, a sad i ti :), pod hitno moram probati...

    OdgovoriIzbriši
  5. Genijalne su,baš sam nedavno negdje ih srela,i razmišljala da ih probam,sada si me definitivno ubjedila,divne su ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda suđeno ti je da ih probaš :) Hvala Nely

      Izbriši
  6. Oho, brza si u isprobavanju! Zapazila sam ih još kod Jasne, a tvoje mirišu kroz ekran!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično izgledaju! Mogle bi uskoro za doručak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. O da, bit će to super doručak, uz čaj, kavicu, kakao...ma kako god :)

      Izbriši
  8. Estupendo pan se ve delicioso y muy bonito me los llevo con cesta y todo,abrazos.

    OdgovoriIzbriši