18. siječnja 2014.

Coca-Cola kocke


Back to the 20th century! Iliti retro kolač coca-cola generacije :) 
Izgledom vrlo jednostavan, ali okusom fenomenalan!
Mekani biskvit i fina krema od oraha, keksa i coca-cole, koja podsjeća na kremu od kestena.
Kolač je odličan, ali moram vas upozoriti strašno je naporan, stalno zove na još, još, i jooooš!


Coca-Cola kocke 

biskvit
  • 4 jaja
  • 4 žlice šećera
  • 1 vanili šećer
  • 4 žlice brašna
  • 1/2 pecilnog praška

Odvojiti žumanjke od bjelanjaka.
Žumanjke sa šećerom i vanili šećerom umutiti pjenasto.
Od bjelanjaka istući čvrsti snijeg.
U žutu smjesu umiješati brašno pomiješano s pola pecilnog praška.
Spatulom ili kuhačom umiješati prvo pola snijega od bjelanjaka, potom na rahlo i drugu polovicu.
Smjesu rasporediti u kalup za pečenje prethodno namašten i posipan brašnom.
Ispeći u zagrijanoj pećnici na 190 C, oko 15-20 minuta.

krema
  • 200 gr omekšanog putra
  • 150 gr šećera u prahu
  • 250 gr mljevenih keksa
  • 100 gr mljevenih oraha
  • 3 žlice ruma 
  • 250 ml coca-cole
+
  • slatko vrhnje za šlag
  • malo čokolade za ukras

Putar pjenasto umutiti sa šećerom u prahu, dodati mljevene kekse, orahe, rum i coca-colu, te sve dobro izmiješati dok ne dobijemo glatku kremu.
Dobivenom kremom premazati ohlađeni biskvit.
Preko kreme premazati šlag od slatkog vrhnja.
Posipati ribanom čokoladom.
Kolač dobro ohladiti u frižideru i rezati na kocke.





cookandplay

Broj komentara: 12:

  1. Ajme, a još se nismo oporavili od blagdanskih slastica! Dovodiš nas u napast draga! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ko :D Negdje sam pročitala da je tri tjedna dovoljno za oporavak od blagdanskih slastica....e pa bila sam više nego uviđavna :))

      Izbriši
  2. Jao,sjecam ga se...jako popularan u to vrijeme; neobican i dobar!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je genijalan podsjetnik,nisam ga pravila ni jela 100 godina,a obožavam ga,prvom prilikom ga pravim,hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam te podsjetila, nadam se da ćete uskoro uživati u ovom kolaču kao što smo i mi :)

      Izbriši
  4. Nisam nikada coca colu ubacivala u kolače, fora, trebalo bi probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je prefin i upravo u tome je zamka, ne znam stati a nije baš dijetalan :)

      Izbriši
  5. Super ti je kolač! Ja sam nedavno radila pepsi kocke, zapravo, mislim da je to sve slično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja mislim da ne bi trebalo bit razlike između pepsi i cole za ovaj kolač, ako je recept isti ....

      Izbriši
  6. Kad sam vidjela naslov, pomislila sam da je to kolač u stilu lambade, gdje se krema, odnosno puding kuha na fanti, a kad tamo, nešto sasvim drugačije. U svakom slučaju, svaka čast na kremastom izazovu nakon blagdana

    OdgovoriIzbriši