10. siječnja 2014.

Kroketi sa sirom




Priznajem nakon ovih praznika malo sam se ulijenila, a za takve dane postoji arihva :)
Recept za ove kroketiće pokupila sam od moje drage prijateljice s bloga - Nešto se kuha.
Vrlo fleksibilan recept, mjere nisu strogo određene, kroketići se brzo naprave i jako su fini. Odlični su za večericu, a djeci će se posebno svidjeti, pogotovo ako ih napravite u raznim oblicima.

recept
link na original

  •  svježi kravlji sir (cca 300 g ili koliko imate)
  •  kiselo vrhnje (može proći i bez njega), ja sam na 300 gr sira stavila 1/2 čašice vrhnja
  •  1 jaje 
  •  1 - 2 žlice ulja
  •  sol
  •  brašno (pola oštro, pola glatko)
  •  navrh noža praška za pecivo
  •  ulje za prženje

U smjesu od sira i vrhnja dodamo jaje, ulje i sol, te sve dobro promiješamo.
Umiješamo brašno u koje smo dodali navrh noža praška za pecivo. Brašna dodajemo toliko dok smjesa ne postane kompaktna i gusta kao za krokete.
Na pobrašnjenoj podlozi tijesto lagano razvaljamo na deblje.
Modlicama napravimo oblike.
Pržimo ih u dubokom ulju i vadimo na papirnate ručnike.





 cookandplay

Broj komentara: 7:

  1. Bas su simpaticni; zivjela arhiva!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ukusni i uvijek dobro došli , volim !

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo izgledaju ovako oblikovani, a pohani sir su nam davali nakon maratonskih utrka i trekinga (daju dva ili više menija). Izgleda mi zgodno za ukrasiti neko jelo, makar izbjegavam prženo. Pozdrav iz pretople RI.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si lijepo oblikovala krokete, baš su u fora oblicima. Kombinacija sa sirom mi je super.

    OdgovoriIzbriši