23. rujna 2013.

Ganache torta od rogača s višnjevcem




Prvi je dan jeseni, sunce sija, ugodno je i toplo, krasan početak!
Sad je trenutak za isprobati ljetos ušećerene, osunčane i opijene višnje, na jedan drugi način.
Također je prava prilika preko ove torte postati ljubitelj rogača, ako kojim slučajem to još niste, i prepustiti se slatkom uživanju u snažnoj rapsodiji ukomponiranoj novim mirisnim notama.





Kažu da vezu povremeno treba začiniti nečim novim, kako se ne bi uljuljala u monotoniju.
Tako sam i ja oplemenila rogač s nekoliko finih aroma, iako je on već sam po sebi plemenitog roda.
Liker od višanja, opijene grožđice i mirisni med dali su biskvitu sočnost i profinjenu aromatičnost.
Pjenasta ganache krema sve je omekšala u kremasto i čokoladno.
Torta ima samo jednu manu, nije za malu djecu ;)




biskvit
  • 4 jaja
  • 100 gr šećera
  • 1 puna žličica svijetlog meda
  • 150 ml višnjevca (domaćeg)
  • 200 gr mljevenog rogača
  • cca 1-2 šake grožđica + malo višnjevca i vode za namakanje

Grožđice oprati i namočiti u malo vode i višnjevca.
Pjenasto umutiti žumanjke sa šećerom.
Umiješati med, 150 ml višnjevca, mljeveni rogač i ocijeđene grožđice.
Na kraju kuhačom umiješati čvrsti snijeg od bjelanjaka.
Smjesu rasporediti u namazani i pobrašnjeni ili papirom obložen
okrugli kalup za torte (promjera do 22 cm).
Staviti u zagrijanu pećnicu na 170-175 C i peći oko pola sata.
Biskvit ohladiti te premazati ganache čokoladnom kremom. 

ganache krema
  • 250 gr čokolade
  • 200 ml slatkog vrhnja za šlag
  • komadić putra 

Natrgati čokoladu.
Ugrijati slatko vrhnje do točke vrenja (ne smije zakipjeti).
U vrućem vrhnju otopiti komadić putra i čokoladu, te promiješati do glatke smjese.
Ohladiti u frižideru, zatim mutiti mikserom dok smjesa ne dobije finu kremastu teksturu.
Na ohlađeni biskvit nanijeti kremu, površinu valovito ukrasiti.
Tortu dobro ohladiti u frižideru.





cookandplay

Broj komentara: 18:

  1. Obožavam kremasto i čokoladno, torta je prava ljepotica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara.
      Tebi onda samo krema :D

      Izbriši
  2. A ja obožavam rogač i čokoladu :):) Odlično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja! :) Rogač i čokolada savršen spoj!
      Hvala ti.

      Izbriši
  3. Jesen mi je veoma draga sezona, posebno Evropska, gdje sve dobije posebne boje...Tad' se I ' bolje' jede; svega je u izobilju I treba pripremiti organizme za zimski period ;-)
    Rogac volim, ali ga je ovdje jako tesko pronaci...Divna torta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i organizme i špajze :))
      Hvala Jasna.

      Izbriši
  4. Obožavam rogač, doduše uvijek imam onaj kupljeni ali i to je ok. Torta izgleda sočno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kupljeni je ok, s tim da i među njima ima razlike, ovisno o firmi koja ih pakira.
      Drago mi je da ti se sviđa, sočna je, a i moćna ;)

      Izbriši
  5. divna mi je ova kombinacija namirnica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara, kombinacija se stvarno pokazala odličnom, drago mi je da ti se sviđa.

      Izbriši
  6. Ovu tortu ću zasigurno probati jer mi je kombinacija u njoj omiljena,jako mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Nely, vjerujem da ćete uživati. Javi dojmove :)

      Izbriši
  7. Netko voli rogač, netko čokoladu, a ja dodajem višnjevac! ;) Djecu ćemo maknut, nemaš brige. Ako i zabrljam sa slatkim vrhnjem ostaje fina sočna podloga! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je slično ko i zabrana za neke filmove, moš mislit kak se neko tog drži :))

      Izbriši
  8. Baš fina torta sa zdravim rogačem, volim kad se radi o samo jednoj mani. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Rogač, višnje, čokolada....., sve volim i volim, torta je savršena !!

    OdgovoriIzbriši
  10. Da samo znaš kako me mami u ovo kišno prijepodne!!!

    OdgovoriIzbriši