12. srpnja 2013.

Punjene palačinke "zezamix" i salata od krastavaca s koprom


Ove palačinke nisu ni šala ni zeza, već "zezamix"! Kako, zašto i zbog čega? :) Zbog naše blogerice Zezamix koja ovih dana rastura s palačinkama sve u 16! Kako odoliti i ne isprobati. Ja nisam mogla. Najviše su me se dojmile njene krumpirove palačinke s povrtnim nadjevom. Moje su doduše bez krumpira, a i recept za nadjev sam malo izmjenila, no osnova je od Zeze i zato ove palačinke nose njeno ime. Hvala Zezi na inspiraciji, drugi put isprobavam i krumpirove:)
Uz ove palačinke poslužila sam salatu od svježih krastavaca s vrhnjem, jogurtom i koprom.

Recept

Ispečemo palačinke na uobičajeni način.
Pripremimo punjenje:
  • 3-4 šampinjona
  • 1 manji crveni luk
  • 1 žuta svježa paprika
  • 1 manja tikvica (oguljena)
  • 1 paradajz (oguljen)
  • 1/2 žličice crvene mljevene paprike
  • sol, papar
  • 2-3 žlice maslinovog ulja
  • voda za dolijevanje 

Sve povrće narezati na komadiće a šampinjone na listiće. 
Na vruće ulje u tavu staviti šampinjone, promiješati, doliti 1/2 čaše vode i poklopljeno pirjati 
na jakoj vatri dok voda ispari.
U drugoj posudi na maslinovom ulju popržiti luk, narezanu papriku i tikvice, uz miješanje.
Potom dodati oguljeni i na komade izrezan paradajz i po potrebi vrlo malo vode.
Dodati začine, promiješati i pirjati 5-10 minuta, odnosno dok tekućina ne ispari. 
Povrću dodati dinstane šampinjone i nadjev je spreman za napuniti palačinke


Salata od krastavaca s koprom

  • 2 svježa krastavca
  • 2 dcl jogurta
  • 1 dcl vrhnja
  • sol
  • papar
  • kopar

Krastavce oguliti i narezati na kocke.
Posoliti, popapriti, preliti s jogurtom i vrhnjem, te promiješati.
Posipati narezanim svježim ili suhim koprom.





cookandplay

Broj komentara: 12:

  1. Svi ih vole i mogu se puniti sa milion nadjeva. Ove povrtne se cine bozanstvenim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. Slažem se, bilo slatke il slane, palačinke su zakon :)

      Izbriši
  2. Ma čini mi se da su palačinke nekako univerzalno spremne primiti svaki nadjev koji mašta može izmislit. I slatki i slani! Zato ih valjda svi volimo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, univerzalne su, i svima drage.

      Izbriši
  3. Odlične i palačinke i salata :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Jako volim ovu salatu, pogotovo kad su krastavci mladi i tvrdi, tad ih volim narezati i poslužiti na ovaj način, super su, probaj! :)

      Izbriši
  4. Uhh obožavam palačinke na sve načine,i ove mi se jako,jako sviđaju,odlična ideja za ljetni ručak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) I ja ih obožavam. Hvala Nely:)

      Izbriši
  5. Mmmmm ovo tako dobro izgleda, i palačinke i salata....., eto još jednog lijepog ljetnog ručka !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka, drago mi je da ti se sviđa. :)

      Izbriši
  6. Volim palačinke na sve načine, ovo izgleda predobro! Sad si me sjetila da radim premalo ručkova i deserata s palačinkama, to moram promijeniti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.
      Definitivno promijeniti ;))

      Izbriši