15. srpnja 2013.

Ekspres Tiramisu u čaši



Ljeto je tu i malo kome se čuči pre dugo u kuhinji, pogotovo ne uz pećnicu. Ali svatko se voli zasladiti, ne? Stoga predlažem slasticu bez pečenja, koju ćete složiti za samo 10 minuta! Zainteresirani? Znam da jeste :)
Na listi popularnih postova prema vašem odabiru vrlo visoko mjesto drži Tiramisu bez jaja. Drago mi je da ste odabrali baš taj recept, meni je to također jedna od omiljenih poslastica.
Sada vam donosim ljetnu verziju koju ćete zavoljeti još više. Priprema je skroz brza i jednostavna, a dobije se predivan desert u kojem ćete uživati kao kralj ili kraljica! :)


recept 

  • 1 manje pakiranje piškota
  • 250 gr sira mascarpone
  • 50 gr šećera u prahu
  • 1-2 žličice cimeta
  • 200 ml slatkog vrhnja za šlag
  • kuhana kava, oko 200 ml
  • malo ruma 
  • kakao u prahu za posipanje

Skuhamo jaču instant kavu (nescafe i slično) i ohladimo na sobnu temperaturu.
Ako kuhate tursku, pazite da odvojite talog.
Ulijemo kavu u zdjelicu ili tanjur i dodamo malo ruma. 
Pomiješamo hladni mascarpone sir sa šećerom u prahu i cimetom.
Hladno slatko vrhnje smiksamo u čvrsti šlag koji lagano umiješamo u sir.
Piškote s obje strane na kratko umačemo u kavu s rumom i složimo u čaše.
Zatim žlicom dodamo mascarpone kremu, te posipamo kakaom kroz sito.
I to je to, možemo odmah poslužiti!



Ukoliko vam ostane nepotrošene kreme spremite ju odmah u frižider.
Sutradan ju možete npr. kombinirati s voćem i eto opet brzog i finog deserta :)




cookandplay

Broj komentara: 18:

  1. Kada ljeto i vrucine nastupe, ovo je savrsen desert...osim toga lijepo izgleda u casi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Za mene molim jednu porciju bez kave :D
    Inače, za supruga pripremam tiramisu s kavom i s jajima, a ja jedem verzije bez tih sastojaka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi ćemo piškote umočit u mlijeko ko bebi :D

      Izbriši
  3. Ja uopće ne koristim svježa jaja zbog djece tako da mi je ovaj desert super, samo bi natopila ili narančom ili kakaom zbog njih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, za djecu idu varijante bez kave i ruma. S narančom bi baš moglo bit super.

      Izbriši
  4. Obožavam tiramisu :) Sviđa mi se ideja posluživanja u čaši i moram reći da mi je ovaj tirkizni tanjur preefektan zbog boje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa ta boja, baš je prava ljetna :)

      Izbriši
  5. Njam, njam, mljac, mljac... a višak koji će se pokazat u badiću...? Ma baš nas briga! A ja i onak ne idem na more ni ove godine. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joooj Quilly moja draga, riječi "višak u badiću" su ovdje zabranjene,
      al opraštam ti ovaj put :D

      Izbriši
  6. Kad je u pitanju nešto što je gotovo za deset minuta odnosno ekspresno brzo, ja sam uvijek za :). Mljac recept! I onda nek netko kaže da se ljeti manje papa :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe ljeto ili zima...gurmanima je isto ;)

      Izbriši
  7. E ovo mi je genijalno,pravi ljetni,brzinski desert,milina..tnx na idejici:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I drugi put :) drago mi je da ti se sviđa!

      Izbriši
  8. Fino, fino! Super muffini! Mogla bih to ovaj tjedan napraviti, samo nemam borovnica, al zato imam šljiva i kupina. Inače obožavam borovnice, ali nikako da posadim koju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lily :) Mislim da bi i s kupinama bilo jako fino.
      Malo ti je komentar pobjegao u post ispod, al nema veze :)

      Izbriši