23. srpnja 2013.

Muffini s borovnicama






Dakle dragi moji, ako tražite muffin koji bi vas oborio s nogu, na pravom ste mjestu. 
Slijedi ljetni poklon, recept za moje najbolje muffine do sad, s maslinovim uljem, limunom i borovnicama... super sočni, mekani i osvježavajući! Toliko su dobri da mi je skoro pa krivo zvati ih muffini ;)



Nadam se da uživate u ljetu, i ako ikako možete bar na trenutak zaboravite na brige i probleme, oni se i onako sstalno vraćaju bez poziva. Ne postoji osoba koja u životu ima samo sretne trenutke, koliko god mi to možda mislili za druge. Nadam se da će ovi muffini doprinijeti nečijem slatkom opuštanju, uz njih vam šaljem puno pozdrava i pozitivnih vibracija!

Muffini s borovnicama

suhi sastojci 
  • 220 gr brašna
  • 120 gr šećera
  • 1 vanili šećer
  • 1/2 pecilnog praška
  • prstohvat soli

mokri sastojci 
  • 2 jaja
  • 100 ml blagog maslinovog ulja
  • 100 ml kiselog vrhnja
  • 100 ml jogurta
  • naribana limunova korica
  • malo limunovog soka 

+ posebno
  • oko 130-150 gr borovnica

U kalup za muffine staviti papirnate košarice.
Uključiti pećnicu na 190 C.
U jednoj zdjeli pomiješati suhe sastojke.
U drugoj zdjeli pjenjačom umutiti jaja te umiješati ostale mokre sastojke.
Zatim obje smjese spojiti i promiješati kuhačom.

Napuniti košarice u kalupu do 2/3 visine, zatim u svaki muffin popikati oko 6 - 7 borovnica.
Staviti u zagrijanu pećnicu i peći oko 20-25 min.
Ostaviti muffine da se malo prohlade.
Po želji posipati štaub šećerom.





cookandplay

Broj komentara: 7:

  1. Nisam jako dugo radila muffine, ovi tvoji odlično izgledaju, sviđa mi se dodatak maslinovog ulja umjesto običnog, kod tebe uvijek pozitivne vibracije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam borovnice! Super mi je ona fotka crno bijela pa dio u boji!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohhh muffins irresistible y adorable,abrazos y saludos.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivni, zdravi mafini...Rado bih zagrizla - treca fotka bas izaziva!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno izgledaju...mmmmmmmmm.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Savršeni, pravila sam slične, praviti ću i ove ! Slike su ti posebno zanimljive i lijepe !

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima na lijepim komentarima!

    OdgovoriIzbriši