8. travnja 2013.

Zdravi keksi / Healthy Cookies


U zadnje vrijeme sve više ljudi zbog zdravstvenih razloga prelazi na prehranu bez glutena i šećera. Zato ovaj recept toplo preporučam svima koji ne smiju konzumirati brašno i šećer. 
Umjesto bijelog brašna koristila sam mljevene lješnjake i kokosovo brašno.
Opcija za slatkoću bila mi je samo voće, odlučila sam se za jabučnu kašicu bez dodanog šećera. 


Keksi su ispali fino mekani, osjeti se okus lješnjaka i kokosa, a jabučna kašica dala im je tek trunkicu voćne slatkoće. Meni je to bilo dovoljno, ali trebam napomenuti ovo nisu slatki keksi. Za slatki okus može se u jabučnu kašicu dodati malo stevije u prahu ili meda. 
Uglavnom dobila sam ono što sam htjela, dobre LCHF kekse, i bila sam baš zadovoljna rezultatom. 

Zdravi keksi
  • 200 gr lješnjaka
  • 70 gr putra
  • 2 jaja 
  • 1 žličica cimeta
  • 4-5 žlica kašice od jabuka bez šećera *
  • po želji malo stevije ili meda
  • 100-120 gr kokosovog brašna

170 gr lješnjaka sameljeti na fino, a 30 gr na krupno.
U fino mljevene lješnjake utrljati putar narezan na listiće.
Dodati krupno mljevene lješnjake, 2 jaja, cimet i kašicu od jabuka (plus po želji malo stevije ili meda).
Zatim umiješati kokosovo brašno dok ne dobijemo kompaktnu smjesu. 
Žlicom vaditi po dio smjese i stavljati na pleh obložen masnim papirom. 
Svaki keks malo poravnati i lagano pritisnuti žlicom.
Peći oko 15 minuta u zagrijanoj pećnici na 180 C. 

* kašicu od jabuka bez šećera možete kupiti u drogeriji ili napraviti domaću.




cookandplay

Broj komentara: 11:

  1. Zvuci zdravo i zanimljivo...Probam jednoga dana!

    OdgovoriIzbriši
  2. Keksići ko poručeni za mene!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi se veoma dopada, kobinacija sastojaka je sjajna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovakvi zdravi keksići su uvijek dobro došli,jako mi se sviđaju po sastavu i divno izgledaju:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav,
    Nedavno smo lansirali stranicu Svajela.hr, što je tražilica recepata sa blogova i stranica web s receptima. Primjetili smo da imate super recepte na Vašem blogu koje bih voljeli indexirati na našoj stranici. Ako želite saznati više o nama i kako se prijavit, molimo Vas da posjetite našu stranicu ovdje: http://www.svajela.hr/ ili da nam pošaljete email na info@svajela.hr.

    S poštovanjem,
    Senka

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmmmmm, sviđaju mi se svi sastojci i sigurno su jako ukusni ovi keksići

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaša od jabuka, pala mi je na pamet kašica za bebe. Jednom sam našla zaboravljenu kašicu kojoj je tek istekao rok trajanja i napravila sam najbolje kekse ali sam naravno zaboravila kako.

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni keksići, dopadaju mi se svi sastojci! Recept ide odmah na listu isprobavanja :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Galletas muy saludables me encantan sus ingredientes super genial,me hace recordar las que hacía mi abuela,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovi keksi mi se jako sviđaju, obzirom na sastojke okus mora biti odličan, već ih vidim kod sebe u nekoj kombinaciji sa marmeladom od višanja ili možda malina :)

    OdgovoriIzbriši