4. studenoga 2012.

Punjena pileća prsa



Pileće meso ima vrlo široku primjenu u našim kuhinjama. Korisno je za skoro svaku vrstu prehrane i prikladno za razne prilike, od svakodnevnih do svečanijih. Može se spremati na 101 način, od finih zdravih juhica do raznih rižota, pečenja i pohanaca.
Možda ipak nema slađe nego reš pečeni picek s krumpirima za domaći nedjeljni ručak. S tim uvijek ide i simpatična borba za omiljenim komadom mesa. Obično se svi trgaju za batak, onda im ja to kao velikodušno prepustim, a u biti meni je najdraže bijelo meso:) Naročito pohano ili ako je s nečim punjeno.
Jedno od vrlo ukusnih punjenja je i ovo koje danas nudim, sa sirevima i mrkvom. Radila sam prema ovom receptu, s nekim mojim malim izmjenama koje sam napisala u nastavku.  


recept

  • 3-4 pileća fileta
  • 2 mrkve (žuta i narančasta)
  • 1 luk 
  • 3 režnja češnjaka
  • peršin 
  • 1 mala žlica senfa
  • sol, papar 
  • 1 jaje
  • 100 gr sira gaude
  • 120 gr svježeg sira
  • + malo senfa za premazivanje rolica
  • mediteranski začini
  • maslinovo ulje

Skuhamo mrkvu, ali tako da ne bude pre mekana.
Na malo maslinova ulja dinstamo sitno nasjeckani luk. Dodamo sitno sjeckani češnjak i peršin te kad malo puste miris skinemo s vatre.
Minutu, dvije kasnije dodamo senf, malo soli, papra i jedno jaje. Dobro promiješamo pa u to dodamo naribanu gaudu i svježi sir.
Pileća file zarežemo pri vrhu pa napravimo udubinu da dobijemo džepić u koji ćemo stavljati smjesu.
S malom žličicom punimo udubinu smjesom, u sredinu stavimo pola kuhane mrkve (mrkva treba biti tanka i duga) pa čačkalicom zatvorimo punjene rolice.
Rolice prepečemo kratko na tavici, premažemo ih senfom i začinima, stavimo na ulje u vatrostalnu posudu, ostatak file rasporedimo preko rolica, prekrijemo folijom i pečemo oko 30 min. na 200 C. Zatim dignemo foliju i pečemo još dvadesetak minuta.
Poslužimo s prilogom po želji.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Ovo mi deluje primamljivo i veoma ukusno. Volim piletinu, tako da mi se ova ideja bas, bas dopada.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovaj način pripreme je toliko dekorativan i vjerujem ukusan,jako mi se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Žuta i narančasta mrkva su rezultirale dekorativnim punjenjem, što mi se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi se doma šalimo da ćemo se u kokoši pretvorit koliko piletine jedemo. Reš u pećnici sa mlincima (dok ne dođe vrijeme za purice), pohano, dinstano... svakak! Ovo ovdje je jaaako primamljivo, ali ostavit ću za drugi put. Danas su za promjenu krmići! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dekorativno izgleda...piletina je omiljeno meso u mom domu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala svima! :)

    @ Quilly, mlinci, o da! pa s onom mašću od pečenja, mmmljac! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. volim piletinu na sve načine, dobro ti je ovo punjenje, a još k tome lijepo izgleda

    OdgovoriIzbriši
  8. strava! e pratimo te od danas. svasta nesto da naucimo.
    citaj nas!

    xo

    OdgovoriIzbriši