1. studenoga 2012.

Pralinasti kuglof od kestena


Možda se pitate zašto sam ovaj kuglof nazvala pralinasti kad u njemu nema pralina. 
Ime se samo po sebi nametnulo čim je dragi komentirao:
"mmmm...ovo ima okus kao jedna velika pralina!"
Da bi riječ dodala :)



biskvit
  •  4 velika jaja
  •  4 pune žlice šećera
  •  3 žlice kakaa
  •  po 1 žlica ruma, mlijeka i ulja
  •  3 velike vrhom pune žlice brašna
  •  1/2 praška za pecivo

Umutiti jaja sa šećerom dok ne postanu pjenasta. 
Dodati kakao, rum, mlijeko i ulje.
Brašno pomiješano s praškom za pecivo lagano umiješati u smjesu. 
Kalup za kuglof namastiti i pobrašniti, uliti smjesu i peći u zagrijanoj pećnici na 180 C, oko 25-30 min.
Pečeni kuglof izvaditi iz kalupa i skroz ohladiti na rešetki.
Prerezati po pola i filati kremom. 

krema
  •  250 gr protisnutog kestena
  •  50 gr grublje mljevenih lješnjaka
  •  100 gr omekšanog putra
  •   5 žlica šećera 
  •   2 žlice ruma
  •  oko 50-100 ml mlijeka
  •  150 ml slatkog vrhnja za šlag

Kestene skuhati, oguliti, očistiti i protisnuti u pire.
Lješnjake samljeti na grublje.
Omekšani putar umutiti sa šećerom.
U putar umiješati kestene i rum, i po potrebi malo mlijeka da dobijemo glatku ali vrlo kompaktnu smjesu.
Umiješati lješnjake.
Vrhnje istući u čvrsti šlag i lagano umiješati u smjesu.

glazura 
  •  70 gr čokolade, 70 % kakaa
  •  50 gr putra
  •  2 žlice mlijeka 

Na laganoj vatri nad parom otopiti čokoladu i putar, dodati mlijeko,
promiješati u glatku smjesu i preliti preko kolača.





cookandplay

Broj komentara: 18:

  1. Volim kolace sa kontrastnim bojama; uvijek djeluju efektivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, izgled kolačima je bitan, ali nije presudan, okus je puno važniji. Meni je ovo prefini kolač, ako i ti voliš okuse kestena, lješnjaka, ruma i čokolade sigurno će ti se svidjeti.

      Izbriši
  2. Čim je kesten u pitanju, odmah mi se sviđa recept. A još uz to izgleda jako sočno i ukusno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si kestenoljubica kao i ja :) Hvala ti!

      Izbriši
  3. Joj kako obožavam kesten,čim sam pročitala sastojke ozarila sam se kada sam kesten ugledala,bilježim recept i probam obavezno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, još jedna kestenoljubica! :) Baš mi je drago da ti se svidja, hvala ti!

      Izbriši
  4. Njamiiii! Pravi sezonski dok ima kestena! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. kuglof s nadjevom, baš zgodno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, sastojci obećavaju mnogo fini kolač...

    OdgovoriIzbriši
  7. zgodan kuglof i vjerujem, jako fin... ja sam možda jedna od rijetkih koja ne voli okus kestena (nekako mi je brašnast), ali ovaj prefini recept ću definitivno probati u varijanti da onaj dio s kestenima u potpunosti zamijenim sa pastom od lješnjaka... hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Super ideja za pastu od lješnjaka :)

      Izbriši
  8. Odličan kolač sa odličnom kremom od kestena, odmah me privukla, jednu sam nedavno iskombnirala, a i ovu ću isprobati.

    OdgovoriIzbriši