14. rujna 2012.

Ljetni užitak na pragu jeseni


Ljeto na izmaku,
koje polako ali neminovno nagovješćuje jesen, moja je inspiracija za
ovaj desert - za ljetni užitak na pragu jeseni!
Neki su prvo pomislili da je ovo pita ili crumble, ali ipak nije:) 
Naime, u mom desertu nema tijesta.
Čega sve ima otkrijte u receptu, isprobajte i zaljubit' ćete se u ovu voćno-čokoladnu 
poslasticu, vjerujte mi!




Ljetni užitak na pragu jeseni

  • 500 gr šljiva
  • 3 veće breskve
  • 6 žlica smeđeg šećera
  • cimet
  • 1 žlica ruma 
  • malo prezli
  • 50 gr lješnjaka, narezanih ili grubo mljevenih
  • 50 - 100 gr čokolade 
  • komadić putra 

 + sladoled za serviranje (može i bez)

Šljive prepoloviti i odstraniti koštice.
Breskve oguliti i narezati na kocke.
U manji namašteni kalup (17 x 20 cm) gusto poslagati šljive, posipati ih šećerom i cimetom.
Na to složiti breskve, posipati cimetom i pokapati s rumom.
Zatim sve posipati s prezlima u tankom sloju tek tolko da malo prekriju voće.
Po prezlima posipati lješnjake i čokoladu narezanu na kockice.
Komadić putra narezati na tanke listiće (oko 8 kom.) koje mjestimično složiti po vrhu.
Peći na donjoj razini pećnice na 180 C, oko 30 minuta.
Servirati toplo, uz dodatak sladoleda sa strane.
Fino je i hladno, a može i bez sladoleda.




Ovaj recept osmislila sam za igricu - Pogodi sastojke (Blog.hr)




cookandplay

22 komentara:

  1. Uspjela si, zaljubila sam se u ovu kombinaciju. I naravno, biram toplu verziju uz kuglicu sladoleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo da, čokolada, lješnjaci, voće i slatkač ...zaljubljena sam

    OdgovoriIzbriši
  3. divota, obožavam ovakve recepte

    OdgovoriIzbriši
  4. Love is in the air, sve Tamare se zaljubile! :)))
    Hvala puno cure! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo uvijek mogu pojesti kao desert,savrešn zbilja:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan crumble, obožavam ovakve deserte, najbolje još tople, sa ili bez sladoleda... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanja:) meni je ovaj još bolji od klasičnog crumblea. moraš probati.:)

      Izbriši
  7. I ja sam uvek za komadic crumble, naročito ako mu se doda i jedna kuglica sladoleda. Odlican desert!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša :) I meni je bolji sa sladoledom, ali može i bez :)

      Izbriši
  8. Nemam kaj dodati na prethodne komentare! Za protvan polizat! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična kombinacija. A čim je tu i sladoled, odmah je sve još bolje!

    OdgovoriIzbriši
  10. može, šalji odmah jednu porciju :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predobar desert ! Kombinacija je super i izgleda tako dobro i primamnjivo !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka :) isprobaj, brzo je i fino :)

      Izbriši