21. rujna 2012.

Ljeto pri kraju, jesen u sjaju!




Ljeto se približilo svome kraju i to je vrijeme kad smo svi pomalo tužni i sjetni za toplim danima i bezbrižnim odmorima...
Premda su sjećanja na ljetne doživljaje još uvijek svježa ubrzo će sve više blijediti...
Ali zamijenit će ih jesen i pružiti nam nove doživljaje. Također, svojim bogatim plodovima i divnim bojama zašarenit će prirodu, pa tako i naše stolove.
Za oproštaj s ljetom i doček rane jeseni pripremila sam sočnu i mirisnu pitu od karameliziranih jabuka s cimetom.



Inspiracija mi je bila pita od jabuka i limunove korice, Frolla di mele, tako savršena u svojoj jednostavnosti, prema receptu s bloga Pentole e Fornelli
No kako nisam uspjela nabaviti nešpricani limun, umjesto limunove korice odlučila sam se za cimet, a bijeli šećer zamjenila sam smeđim.




recept

za tijesto
  •  200 gr brašna 
  •  80 g maslaca
  •  100 g smeđeg šećera  
  •  2 žumanjka 
  • 100 g kukuruznog škroba 
  •  50 cl vode 
  • 1/2 žličice cimeta (u originalu limunova korica)

Od svih sastojaka umijesimo prhko tijesto, oblikujemo kuglu, omotamo ju prozirnom folijom i stavimo u frižider na pola sata. 

za filu
  •  5 jabuka 
  • 100 gr smeđeg šećera
  •  cimet (u originalu limunova korica)

Ogulimo jabuke i izrežemo ih na 8 kriški. 
U veću tavu stavimo kriške jabuka i posipamo ih šećerom, pržimo 6-8 minuta pažljivo ih okrečući da ne puknu. Kad se karameliziraju uklonimo s vatre. 
Tijesto razvaljamo debljine 4-5 mm, izrežemo krug promjera 30 cm i stavimo u kalup obložen papirom za pečenje. Tijesto prekrijemo jabukama i posipamo cimetom. 
Peći na 180 C oko 45 minuta.  Kolač malo ohladiti prije vađenja iz kalupa. 







cookandplay

Broj komentara: 12:

  1. Obožavam pite od jabuka u svim oblicima. Odličan recept za ispraćaj ljeta i doček jeseni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara, i meni su drage sve pite s jabukama, od domaćih do američkih :)

      Izbriši
  2. Odlicno izgleda. Pita od jabuka je uvijek pravi pogodak, a ovaj recept zvuci jako zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gordana, drago mi je da ti se svidja. :)

      Izbriši
    2. Jako mi se sviđa tvoja ideja za doček jeseni,vrijeme je jabuka stoga je ova pita pun pogodak..divan post u jesenjem tonu..lijep ti pozdrav!

      Izbriši
    3. Hvala Nely, veseli me tvoj komentar :)

      Izbriši
  3. Pravi doček jeseni, jabuke su mi obično prva asocijacija na jesen, zatim ide otpalo lišće, pa boje, plodovi.....
    Pita ti je odlična, mirisna i sigurno jako ukusna i super mi izgleda !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka.:) Jako je ukusna, stavila sam sočne jabuke, baš su se fino stopile s karamelom i cimetom.

      Izbriši
  4. pita je preljepa, privlači izgledom a i samim sastojcima, nema greške

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa pita, super ti je ispala! Rado bih ju probala! I ja žalim za ljetom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Aria :)
      Malo ćemo još žaliti, al uskoro ćemo se veseliti zimskim radostima:)

      Izbriši