27. srpnja 2012.

Cappuccino kocke i blogersko prijateljstvo



Neki dan me moja draga prijateljica Goga s bloga Quilling Paper Paradise
ugodno iznenadila i razveselila prekrasnim poklonom.
Radi se o čestitci koju je ona sama izradila u tzv. quilling tehnici.
Pogledajte slikice, zar nije preslatko!



Želite li saznati nešto više o quilling tehnici navratite na Gogin blog, gdje možete
vidjeti još mnoštvo njenih zanimljivih kreacija!



A ja danas zovem na kavu i kolače s kavom!
Neću pitati volite li kavu jer naš je narod poznat po ispijanju "male crne" na hektolitre :))
Ali ću pitati volite li kolače s kavom?
Ako ih volite kao i ja, opustite se i uživajte uz ove prefine cappuccino kocke.


Cappuccino kocke

za biskvit
  • 4 jaja 
  • 200 gr šećera
  • 3 žlice instant kave+3 žlice vode
  • 220 gr brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 žličica kakaa
  • 200 gr omekšanog putra

Prvo umutiti jaja sa šećerom.
Instant kavu razmutiti s 3 žlice vruće vode.
U veću zdjelu staviti brašno, prašak za pecivo, kakao, omekšani putar, umućena jaja, te uliti kavu. Sve dobro umutiti mikserom dok smjesa ne postane glatka.
U namašteni i pobrašnjeni manji kalup rasporediti smjesu.
Peći oko 35-40 min.u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C. 

za karamel kremu
  • 100 gr šećera
  • 300 ml mlijeka
  • 2 - 3 žlice brašna + malo hladnog mlijeka
  • malo ruma 
  • 1 vanilin šećer

U posudi na laganoj vatri topiti šećer, do zlaćano krem boje.
U drugoj posudi zakuhati mlijeko.
Kad mlijeko zakipi oprezno ga preliti preko karameliziranog šećera i pustiti nek se šećer na laganoj vatri otopi u mlijeku. Zatim posudu maknuti s vatre.
U šalici pomiješati 2-3 žlice brašna s malo hladnog mlijeka, te umiješati u vruće mlijeko s otopljenim karamelom. Kratko prokuhati uz miješanje dok se ne zgusne.
Dodati malo ruma i vanili šećer, promiješati i karamel krema je gotova. 

Preko prohlađenog biskvita premazati karamel kremu.
Kolač ohladiti u frižideru.
Kad se kolač ohladio izrezati ga na kocke i svaku kocku na sredini ukrasiti šlagom i posipati kakaom kroz sito.





cookandplay

Broj komentara: 13:

  1. Ovo je tako prekrasan poklon koji si dobila,izvedba je genijalna,a kolače neću odbiti,divni su..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) hvala ti Nely, drago mi je da ti se svidja.
      e tako i ja kolače nikada ne mogu odbiti:)

      Izbriši
  2. Ovo je zaista jedan divan znak paznje, a kocke fenomenalno izgledaju i bas bi mi prijala jedna kockica uz solju kafe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša, samo izvoli, ponudi se, jedna kocka ko ni jedna :)
      drago mi je da ti se svidja moj poklončić i kolači, hvala ti!

      Izbriši
  3. Volim kolace sa kafom, mnogo... Divan recept, i jako divan gest od drugarice... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, prava ljubiteljica kolača s kavom! :) evo ponudi se slobodno, imam još sačuvan extra komad ;)
      hvala ti na komplimentima.
      ako poželiš probaj ovaj recept, vjerujem da će ti se svidjeti.

      Izbriši
  4. Krasan poklon i kolač i jako mi se sviđaju šalice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      drago mi da ti se svidjaju šalice. htjela sam da sve bude malo u retro stilu, šalice i ove viličice, žličice, cvijeće,... :)

      Izbriši
  5. jako lijep poklon si dobila ! A na kavu i kolačiće navraćam , jako dobro i lijepo izgleda, prekrasno posluženo !

    OdgovoriIzbriši
  6. Jasna i Branka hvala cure :)

    OdgovoriIzbriši