25. srpnja 2012.

Muhallebi puding



Kad sam kod blogerice Tanje vidjela recept za ovaj puding s rižinim brašnom,
jako mi se svidio i odmah sam znala da ću ga ubrzo isprobati.
Kako inače volim deserte od rižinog brašna,
eto mi prilike za isprobati i ovaj puding, zahvaljujući Tanji.
Recept je odličan, a puding prefin!


recept
  • 500 ml mlijeka 
  • 40 gr rižinog brašna 
  • 60 gr šećera 
  • 1 žličica ružine vodice 
  • sjeckane pistacije (grožđice)
  • cimet  

U loncu izmiješati mlijeko sa šećerom, kuhati na tihoj vatri, konstantno miješajući, dok mlijeko ne prokuha. 
U malo vode razmutiti rižino brašno, te postepeno lijevati u mlijeko sa šećerom. 
Pustiti da kuha na najmanjoj vatri 15 do 20 minuta, neprestano miješajući. Paziti da ne zagori. 
Dodati ružinu vodicu (ako ne volite, izostavite). 
Zgusnuti puding raspodijeliti u male zdjelice, pustiti da se ohladi u frižideru. 
Prije serviranja posuti sjeckanim pistacijama i cimetom. 
Umjesto pistacija ja sam dodala grožđice.  





cookandplay

Broj komentara: 11:

  1. Muhallebi je ispao prekrasno, i dodatak grozdjica je odlicna ideja!! Hvala na povjerenju i isprobavanju recepta! Fini keksici u pozadini izgledaju jako primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na prekrasnom receptu!
      Okus je predobar!
      A grožđice sam dodala jer nisam imala pistacija.:)
      Keksići su od Grancereale.

      Izbriši
  2. Nisam do sada imala priliku koristiti rižino brašno, ali sad si me i ti zainteresirala pa ću ga morati potražiti na policama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš u Konzumu, na odjelu zdrave hrane ili u "bio&bio".

      Izbriši
  3. Obožavam ovakvu vrstu deserta,bilježim si recept jako mi interesantno zvuči:)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je ovo jako zanimljivo sa rižinim brašnom, baš fino djeluje

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam ovaj receptic zapazila kod Tanje. Odlicno izgleda i u tvojoj izvedbi, a suvo grozdje je odlicna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti. :) super paše s grožđicama! još moram probati s pistacijama ko Tanja, i mislim da će ovaj puding kod mene doživjeti još raznih varijanti:))

      Izbriši
  6. Super su mi ovakvi deserti, odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši