29. svibnja 2012.

Štrudla Snjeguljica




Za Igricu kuhanja, kojoj je ovaj mjeec domaćica Amaterka, pripremila sam finu mirišljavu štrudlu od sira kojoj sam dodala jagode. Jagode se u pečenju otope i njihov sok oboji sir u nježno rozu boju Osim što je prefino, i fora izgleda.:)
 Uz štrudlu sam servirala domaći umak od jagoda, a zajedno čine pravu
rapsodiju okusa, boja i mirisa!

cerek



Štrudla Snjeguljica

(recept za dvije štruce)

  • 4 tanke kore za štrudlu
  • 1 pakiranje svježeg sira (npr.1 Zagrebački sir)
  • 3 žlice šećera (ili po želji)
  • 1 vanili šećer
  • jagode (oko 250-300 gr)
  • šećer u prahu za posipanje

Jagode narežemo na polovice.
Sir pomiješamo sa šećerom i vanili šećerom.
Uzmemo jednu koru, malo premažemo uljem i na nju položimo drugu koru.
Preko 1/3 površine kore premažemo pola smjese od sira, po siru poslažemo jagode i zarolamo u širu štrudlu.
Prebacimo štrudlu u namašteni pleh.
Isto ponovimo s preostalim korama i filom.
Štrudle još malo premažemo uljem i stavimo u zagrijanu pećnicu na 180 C, pečemo dok blago ne porumene.
Pečene štrudle izrežemo na komade i posipamo šećerom u prahu. Uz njih serviramo umak od jagoda. 

brzi umak od jagoda

Jagode (oko 300 gr) izrežemo na četvrtine, dodamo malo vode i kratko prokuhamo na laganoj vatri.
Povremeno promiješamo.
Kad se tekućina reducira dodamo 2 vanilin šećera i po želji malo ruma.
Zdrobimo jagode vilicom i još kratko prokuhamo do željene gustoće.
Serviramo uz štrudlu i uživamo!






cookandplay

1 komentar:

  1. andrea
    na jagode sam alergična, ali ovo bih vrlo rado pojela bez razmišljanja
    29.05.2012. (08:53) - - - -

    amaterka
    Mmm jako fina štrudla :)
    29.05.2012. (12:01) - - - -

    cookandplay
    thx curke :)
    29.05.2012. (13:01) - - - -

    Teobaldin teatar
    Fakat vrlo jednostavno, a obožavam i sir i jagode!
    Samo, moj najveći problem je... ja čim se dokopam jagoda - odmah ih pojedem!
    29.05.2012. (13:10) - - - -

    Nina
    fina štrudlica, a baš i jednostavna tako da bilježim, ako stignem da je isprobam
    29.05.2012. (14:41) - - - -

    cookandplay
    @Teo, hehe to ti je i zdravije:)
    al moraš probat ovu štrudlu.
    @ Nina, znam kak ti je:), isto imam brdo tog zabilježenog za isprobati
    29.05.2012. (18:34) - - - -

    ToxFox
    Pa super je štrudla :))))... a i ona piletina dolje... ebenti, da bar kao književne junakinje kuham kad sam ljuta, umjesto što čistim :D eh
    29.05.2012. (19:41) - - - -

    Nesto se kuha!
    Pa poludit ću od ovih slatkiša! Ovo je super. jučer sam kod Amaterke vidjela kolač i odmah se bacila na kekse. Danas srećom keksa nema doma ;)) Super ideja!
    29.05.2012. (23:40) - - - -

    kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;)
    Sviđa mi se uživati u kombinaciji bajkovitih fotografija i čistih jagoda ;)
    30.05.2012. (00:21) - - - -

    d-a-m-a
    ajmeeee...sline mi cureee....
    30.05.2012. (18:01) - - - -

    Mendula
    Divno, probaću iako sam mislila da više neću kupiti jagode. Kupiti ću ih jer si me svojski zainteresirala. Sunčani pozdrav!:-))
    31.05.2012. (12:32) - - - -

    cookandplay
    Hvala svima....
    @ Foxica, hehe pa nemreš sve :)

    @ Nešto se kuha, znam kak ti je :)

    @ Drazen, eh da se vratiti u doba bajki :)

    @ Dama, :)))

    @ Mendula, to se traži! :) baš mi je drago! i javi kak ti se svidjelo.
    31.05.2012. (15:35) - - - -

    OdgovoriIzbriši