3. rujna 2017.

Šljive s medom





Šljive me uvijek nostalgično asociraju na kraj ljeta... kad se kuhaju knedle i sprema pekmez za zimu...
U to vrijeme često pečem voćni crumble ili samo voće bez ikakvog tijesta. Za pečeno voće nam u principu ne treba nekog posebnog mjerenja, kolko čega stavimo uvijek će ispasti odlično. Bitno da je voće svježe, zdravo i sočno.

Ove šljive na slikama obogatila sam s malo smeđeg šećera i meda i ispekla u pećnici dok nisu pustile sok. Peace of cake, a jako fino! Servirala sam ih s tučenim slatkim vrhnjem, cimetom i keksima.






cookandplay

4 komentara:

  1. Lijepe slike s mora i recept. Voće koristim uglavnom sirovo kao i med, ali može nekad i ovako, nekad smo često imali zapečene jabuke. (Vidim ispod puding sa sjem. čije, probat ću slično).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gogoo. Zapečene jabuke, o daa!:)

      Izbriši
  2. I mene šljive podsjećaju na kraj ljeta, evo, baš sam ih jučer nabrala :D Lijepe slike s mora, gdje si to bila?

    OdgovoriIzbriši