25. svibnja 2016.

Slani karamel s bučinim košticama







Kuhanje je IN. Pogotovo na TV-u. Kuharskih serijala ima kolko hoćeš, ili nećeš. U moru svega toga ipak si izaberem neke od njih koje volim pogledati. Sviđa mi se britanski show "The Great British Bake Off", pa Rudolfova pekarnica, ... ma sve di miriši po kolačima!:)
Ponekad me neki recept (ili kuhar) inspirira da još u tijeku emisije odem u kuhinju i isprobam viđeno. Prošli tjedan oduševila me jedna slatko-slana delicija prema odličnom receptu Željke Klemenčić (iz emisije "321 kuhaj"). Baš mi se svidjela ideja za bučine koštice u karamelu. Moj postupak nije skroz identičan njihovom, kandidati su radili s termometrom (koji po meni više zbunjuje nego je od koristi), pa ću u receptu opisati klasičan način na koji sam topila karamel, a na slikama se vidi rezultat. Mislim da bi naša draga Željka bila zadovoljna, ja jesam!:)



recept

  • 100 g šećera
  • 100 ml vode
  • himalajska sol
  • papar
  • bučine koštice

Bučine koštice tostirati na tavi bez ulja.
Veliki plitki protvan obložiti masnim papirom.
U posudi s vodom topiti šećer dok voda ne ispari a otopljeni šećer karamelizira u zlatnu boju.
Maknuti s vatre, dodati sol, papar i bučine koštice.
Promiješati sa žlicom koju smo premazali putrom.
Karamel izliti na pripremljeni papir i s pomoću namazane žlice odmah razmazati tanki sloj, što je tanje moguće.
Kad se karamel ohladi, odvojiti ga od papira.





cookandplay

1 komentar:

  1. I meni je ono bilo komplicirano. Uvijek mi nekako uspije karamela i bez tog termometra.

    OdgovoriIzbriši