23. siječnja 2016.

Torta od cikle / Beetroot Cake




"Cikla?!? Ma daaaj!"- ostali su iznenađeni svi koji su probali ovu tortu nakon što sam im otkrila glavni sastojak. Uglavnom, nitko nije pogodio o čemu se radi, bilo je pitanja jesam li dodala neku vrstu tamne čokolade ili možda rogača (to iz razloga jer znaju da stalno nekaj kemijam s njim :).
Moj glavni razlog tajanstvenosti nije bio zbog igre, premda je bilo zabavno gledati i čuti reakcije, već jednostavno nisam htjela da netko a priori odbije probati, jer ruku na srce svatko od nas bi lako mogao imati krivu predodžbu o cikli u kolaču.:)


Torta je stvarno iznenađujuće ukusna, također fino mekana i sočna, mislim da se na slikama dovoljno vidi. Zaintrigira li vas cikla kao izazov, slobodno isprobajte i javite mi vaše dojmove:)

recept
  • 180 gr skuhane cikle (vagati oguljenu i ohlađenu ciklu)
  • 180 gr smeđeg šećera
  • 1 bourbon vanili šećer
  • 100 ml ulja
  • 180 ml jogurta (1 čašica)
  • sok od 1 mandarine 
  • 200 gr brašna
  • 1/2 vrećice pecilnog praška
  • 1/2 žličice sode bikarbone 
  • 2 velike žlice kakaa

Skuhanu ciklu u procesoru usitniti u pire (ne treba biti skroz "pireasta").
Usitnjenu ciklu zatim kratko smiksati sa šećerom i bourbon vanili šećerom.
Dodati tekuće sastojke i promiješati.
U drugoj zdjeli pomiješati brašno, prašak za pecivo, sodu i kakao, zatim to umiješati u smjesu od cikle.
Okrugli kalup sa odvojivim dnom promjera 20-22 cm obložiti masnim papirom.
Uliti smjesu u kalup i staviti u pećnicu na 180 C, peći oko 40 minuta.
Kad je biskvit pečen nakon 15 minuta ga izvaditi iz obruča.

čokoladna glazura
  • 100 gr čokolade za kuhanje
  • 30 gr putra
  • 1 žlica mlijeka
+ posebno:
slatko vrhnje za šlag

Sastojke za čokoladnu glazuru otopiti na laganoj vatri i preliti preko biskvita.
Tortu dobro ohladiti, prvo na sobnoj temperaturi, zatim u frižideru - barem nekoliko sati ili najbolje preko noći.
Prije serviranja ukrasiti šlagom ili po želji šlag servirati posebno sa strane.


I još malo detalja i ugođaja :)

Božićni sajam - Bogovićeva

Božićni sajam - Trg kralja Tomislava



Klizalište na otvorenom - Trg kralja Tomislava




prvi snijeg <3






cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Ne znam sta je ljepse - torta od cikle ili zimske fotke. Probacu tvoju verziju (sa kuhanom ciklom)...nekada davno sam pravila kolac sa ribanom, svjezom ciklom (podvaljivala djeci kad ju nisu volili) ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna! Probaj, stvarno je odlična, i pogotovo zdrava za djecu (malu i veliku), garantiram ciklu neće ni osjetititi:)

      Izbriši
  2. I ja sam je radila i bila mi je ful fina. Slike su prekrasne

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako volim ciklu i ne znam što čekam sa ovakvom tortom, recept je tu i jako mi dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda stvarno ne znam kaj se čeka:)) Hvala Branka, bit će mi drago čuti tvoje dojmove!

      Izbriši