6. rujna 2015.

Nashi se opili!




Svi znamo tko su naši, ali znamo li tko je - Nashi? :)
Ja sam Nashi upoznala prošle godine i jednostavno me odmah osvojila. Fina i sočna egzotična voćkica, hrskava na zagriz ali puna osvježavajućeg slatkog soka sličnog kruški. U stvari, ona i jest jedna vrsta kruške, tzv. azijska kruška. Nastala je miješanjem jabuke i kruške, te je tako zadobila oblik jabuke a okus kruške.




Nashi kruška vrlo povoljno djeluje na organizam, pospješuje detoksikaciju i dobra je za dijabetičare. Također kažu da može ublažiti utjecaj alkohola. E kad je tako, odlučila sam ju malo napiti pa da vidimo kako će to podnijeti ;)


Nashi u Limoncellu
  • 4 Nashi kruške (oguliti)
  • 500 ml vode 
  • 100 ml domaćeg Limoncella
  • 50 gr šećera 
  • 2 vanilin šećera 
  • 1 žlica meda
  • 3 klinčića 
  • 1 štapić cimeta 
  • 1/2 limuna - sok
  • 1/2 limuna - narezati na kolutove 

U posudu stavimo sve navedene sastojke i kuhamo poklopljeno na vrlo laganoj vatri dok kruške ne omekšaju, oko 45 minuta.
Ostavimo neka se ohlade u tom soku.
Zatim voćke izvadimo, a sok procijedimo.

za serviranje:
  • sladoled od vanilije 
  • 2 - 3 keksa (amaretto) 
  • malo listića oguljenih badema
  • med 

U zdjelicu stavimo jednu krušku, prelijemo sokom i serviramo sa sladoledom od vanilije kojeg posipamo sa smrvljenim keksima i listićima oguljenih badema, te prelijemo s malo meda.






cookandplay

4 komentara:

  1. Obožavam nashi, a vidi ovog tvog slatkog pijanca :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan desert, okusom i izgledom; moja prijateljica Korejka me je naucila da Nashi kruske omeksavaju meso, ako se ubace u marinadu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. Dobar savjet za marinadu.

      Izbriši