3. rujna 2015.

Rogač bajadera / Carob Bajadera


Premda je još uvijek ljeto i osvježavajućeg voća ima u izobilju, kod mene ipak ne može proći bez bar malo čokolade, ali i rogača! :)
Isprobala sam jedan odličan i jednostavan recept, s nekim sitnim izmjenama pa ću dolje napisati kako sam ga ja radila.
Inače sam veliki ljubitelj rogača i za moj ukus ovo su savršeni slatki zalogajčići!  


recept

  • 250 gr keksa (petit beurre)
  • 200 gr mljevenog rogača
  • 1 vanilin šećer
  • 2 čepa ruma
  • korica 1 limuna
  • 100 ml mlijeka
  • 100 ml slatkog vrhnja
  • 60 gr šećera

glazura

  • 150 gr čokolade
  • 1 žlica ulja

Kekse samljeti, staviti u zdjelu, dodati rogač, vanilin šećer, limunovu koricu i rum.
U posudi zakuhati mlijeko, slatko vrhnje i šećer (dok se šećer ne otopi).
Preliti preko sadržaja u zdjeli i dobro promiješati.
Smjesu rasporediti u plitki duguljasti kalup, možete si pomoći valjkom.
Preliti glazurom i ohladiti.
Prije rezanja pričekati nekoliko trenutaka.






cookandplay

4 komentara:

  1. Jao, bajaderu nisam vidjela niti probala zadnjih 100 godina. Odlicno izgleda; jos samo da pronadjem rogac. Ovdje je to prava avantura.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao...znam da ti je to problem, šteta kaj si tak daleko :(

      Izbriši
  2. Predivno deluje! Sa zavrsetkom odmora ponela sam i dve kesice rogaca, verujem da cu ga dobro iskoristiti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni malo ne sumnjam :) Ako ćeš isprobati pogledaj i original, ja sam napravila neke sitne izmjene po svom ukusu (smanjila sam količinu rogača i šećera), a ti vidi koji ti recept više paše.

      Izbriši