22. kolovoza 2015.

Sočna torta od oraha i čokolade




Orasi i čokolada, vječna klasika, za moj ukus neodoljiv spoj!
Ovu tortu namjeravala sam isprobati još davnih dana, onda sam na nju zaboravila, a sad je sasvim slučajno ali konačno došla na red. Radila sam ju prema receptu od Leeloo, moje drage frendice s bloga.hr.




Tortu je jako fina i sočna sama po sebi, ne treba joj nikakva krema, dovoljno je posipati ju šećerom u prahu i po želji servirati s voćem ili šlagom. Također, ako želimo možemo ju preliti čokoladnom glazurom.

recept
  • 6 jaja
  • 100 gr tamne čokolade
  • 200 gr maslaca
  • 200 gr šećera
  • 200 gr mljevenih oraha 
  • 50 gr krušnih mrvica namočenih rumom

Na pari otopimo čokoladu i maslac, promiješamo do glatke smjese i stavimo sa strane.
Pjenasto umutimo žumanjke sa šećerom.
Od bjelanjaka i prstohvatom soli umutimo čvrsti snijeg.
U smjesu od žumanjaka umiješamo prohlađenu čokoladu, dodamo mljevene orahe i mrvice te sve dobro promiješamo.
Dodamo otprilike trećinu snijega od bjelanjaka i promiješamo, zatim na rahlo umiješamo ostatak.
Izlijemo smjesu u papirom obložen okrugli kalup.
Stavimo u zagrijanu pećnicu na 160 C i pečemo oko 50-60 minuta, torta mora ostati sočna, ne smije se prepeći.
Posipati šećerom u prahu ili preliti čokoladnom glazurom.






cookandplay

2 komentara:

  1. Odlicno izgleda sa tom tamnom pozadinom! Volim cokoladu i orahe u jednom spoju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno izgleda, volim ovaj tip kolaca :-)

    OdgovoriIzbriši