20. siječnja 2015.

Pekarske kiflice



Ja sam još uvijek u vremenu Djeda Mraza i iščekivanju snijega, Za djedicu je kasno, on je već davno otišao, ali snijega bi nadam se još moglo biti! Dok za kiflice sigurno nikad nije kasno, zar ne? 
Recept za ove kifle sam naslijedila i imam ga jako dugo, kao što vidite još od vremena kad su se recepti pisali na pisaćim mašinama:)


recept

  • 1 kg oštrog brašna za dizana tijesta (može i glatko)
  • 120 gr margarina, otopljenog (ja stavljam putar)
  • 3 velike žlice šećera
  • 1 mala žlica soli
  • 750 ml mlijeka (mlakog)
  • 1 kockica svježe germe (razmrviti u malo mlakog mlijeka zaslađenog sa žličicom šećera i malo brašna posutog odozgo, te pustiti da se digne)
+
  • pekmez za punjenje 
  • 1 žumanjak + malo ulja za premazivanje kiflica

slika 1

Zamijesiti tijesto i ostaviti pokriveno na toplom mjestu dok ne udvostruči volumen, zatim ga dobro izlupati.

Podijeliti tijesto na 5 jednakih dijelova.

Svaki dio razvaljati u krug promjera 25 cm, pa nožem razdijeliti na 8 dijelova za kiflice.
Na svaki širi kraj izrezanih dijelova staviti malo pekmeza i zarolati u kiflice, od šireg kraja ka užem (slika 1).

Staviti kiflice na namazan ili papirom prekriven plitki pleh, svaku premazati smjesom od žumanjka i malo ulja.
Peći oko 25 minuta na 180 stupnjeva C.
Pečene kiflice po želji posipati štaub šećerom.



Savjet plus:
Ove kiflice možete puniti i sa slanim nadjevima (slika 2),
u tom slučaju samo smanjite količinu šećera u tijestu.

slika 2



cookandplay

3 komentara:

  1. Svako vrijeme je dobro vrijeme za kifle; rado bih par- sad uz moju jutarnju kafu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pekarske kifle i to još s nadjevom - može, ja sam uvijek za!

    OdgovoriIzbriši