6. siječnja 2015.

Jastučići / Little Pillows



Bok ekipica, jesmo li se nafeštali? I odmorili? Onda je vrijeme za nastavak u revijalnom tonu.
Moja frendica kaže jedva čeka da prođu blagdani kako bi se vratila normalnom kuhanju. A za mene je "normalno kuhanje" nastaviti peći kolače :) Sinoć kasno sam spekla ovaj fini i simpatični kolačić kojeg smo naravno morali odmah i probati, ko bi drukčije mirno dočekal jutro :)



recept 

biskvit
  • 5 jaja
  • 180 gr šećera
  • 125 ml vode
  • 125 ml ulja
  • 220 gr brašna
  • 1 žličica praška za pecivo 
  • 3 žlice kakaa

Odvoijiti žumanjke od bjelanjaka.
Žumanjke pjenasto miksati sa 90 gr šećera, miksajući dodavati vodu i ulje.
Bjelanjke istući u čvrsti snijeg, te dodati ostatak šećera (90 gr) i dobro izmiksati.
Snijeg lagano umiješati kuhačom u smjesu od žumanjaka.
Kalup za pečenje nauljiti ili obložiti papirom za pečenje, uliti smjesu i zagladiti površinu.

krema
  • 500 gr svježeg sira
  • 1 vrećica pudinga od vanilije
  • 100 gr šećera u prahu 

U zdjelu staviti sir, prah pudinga od vanilije i šećer u prahu, te sve izmiksati u glatku smjesu.
Tuljac ili vrećicu za ukrašavanje napuniti kremom i na biskvitnoj smjesi praviti kvadrate (mrežu) od sira.
Staviti u zagrijanu pećnicu na 180 C i peći 30-35 minuta.




Napravljeno prema receptu od - evore.

Moja zapažanja:
Recept je dobar, samo bi ja malo smanjila količinu sira.




cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Gledam kolač i nikako ne kužim kako su nastali ovi tamni dijelovi. Baš si mi dala materijala za razmišljati, najbolje da mi jednu kocku pošalješ ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe i mene je ispočetka zamislio, ali kad kreneš raditi vidiš da je jednostavno. Tamni dio je biskvit koji se tokom pečenja uzdigne u jastučić između mreže od sira. Dodala sam sliku presjeka di se možda bolje vidi. Stiže ;)

      Izbriši
  2. Jako zanimljiv recept i po izgledu i po teksturi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo me privukao baš taj zanimljiv izgled. Mogu reći ovo je jedan jako fini kolač!

      Izbriši
  3. Eto i ja sam gledala i mozgala o tamnim kvadratiman a bijela je krema! Hvala na objašnjenju. Dakle, radi se "rešetka" od sira a ne puni kvadrati. Ovo izgleda jednostavno a i fino.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kremom se iscrta mreža. Istina, nije uopće komplicirano kak na prvi pogled zgleda:)

      Izbriši
  4. Zanimljiv i sigurno dobar kolač, meni odlično zvuči, a izgled mami na isprobavanje, zapravo hajde i meni za početak pošalji jedan komad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je, preporučam! Nema problema, idući put šaljem ;)

      Izbriši