1. kolovoza 2014.

Mascarpone torta s pečenim marelicama






Nakon prošlog deserta s pečenim marelicama i ovaj recept je nastao, kak bi se ono reklo, u hodu.
Naišla sam na talijanski mascarpone i odmah sam si smislila - mali italiamo ide u tortu! Doma je bilo marelica, rekoh nek se druže s talijanom, to bi moglo bit jako fino.... I bi fino!


Torta je jednostavna za napraviti, iako se na prvi pogled možda ne čini tako, ali stvarno ništa komplicirano a jako fino. Biskvit je onaj kojeg često radim, s kakaom i maslinovim uljem, izuzetno je sočan i punog okusa. I dekoracija mi se nametnula sama po sebi, kako sam bila u fazi domaćih sladoleda prva misao pala mi je na kornete. I to bi bilo to.
Vikend je pred nama, recept je tu, vrijeme nije pretjerano vruće,... dalje znate ;)



recept

biskvit
(mjerimo čašom od 200 ml)
  • 3 jaja
  • 150 ml šećera
  • 100 ml blagog maslinovog ulja
  • 100 ml  mlijeka
  • 1 žlica ruma
  • 2 žlice kakaa
  • 300 ml brašna
  • 1/2 pecilnog praška

Pjenasto umutimo jaja sa šećerom. Zatim umiješamo ulje, mlijeko, rum i kakao.
Na kraju kuhačom ili spatulom umiješamo brašno prosijano s 1/2 pecilnog praška.
Smjesu prelijemo u okrugli kalup prethodno obložen papirom za pečenje.
Ispečemo u zagrijanoj pećnici na temp.180 C.
Pečeni biskvit izvadimo iz kalupa i ohladimo.

pečene marelice
  • marelice (8-10 kom, ovisno o veličini)
  • šećer 
Marelice prepolovimo i izvadimo koštice.
Polovice marelica složimo na papirom obložen plitki pleh i posipamo ih šećerom.
Ispečemo u pećnici na visokoj temperaturi (230-240 C), oko 10-15 minuta. Ohladimo.

krema
  • 500 gr sira mascarpone
  • 80 gr šećera u prahu
  • 100 ml slatkog vrhnja za šlag 
ostalo 
  • malo pekmeza od marelica za premaz
  • 1 kornet i malo meda za dekoraciju 

Mascarpone sir dobro izmiješamo sa šećerom u prahu.
Slatko vrhnje utučemo u čvrsti šlag i lagano umiješamo u sir.

Ohlađeni biskvit premažemo tankim slojem pekmeza od marelica.
Povrh tog poslažemo ohlađene pečene marelice u jednom sloju.
Preko njih namažemo mascarpone kremu.

Tortu ohladimo u frižideru.
Prije posluživanja tortu posipamo zdrobljenim kornetom za sladoled i malo pokapamo medom.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. u, kak je to fino,
    a kak sam ja gladna,
    lijep blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda tako izazovno; obozavam marelice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. I ja ih obožavam :)

      Izbriši
  3. Nisam još probala biskvit s maslinovim uljem, htjela bih ga najprije negdje probati. Mascarpone i marelice su super spoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su biskviti s maslinovim uljem puno bolji, baš onak daju jedan puniji okus...

      Izbriši
  4. Probala sam s maslinovim uljem biskvit i ok mi je. Super mi izgleda kolač!

    OdgovoriIzbriši