11. kolovoza 2014.

Kolač s limunom i borovnicama

Domaće šumske borovnice najbolje je i najzdravije pojesti friške,
ali ja ne bi bila ja kad ih ne bi dodala i u poneki kolačić :)


recept
  • 120 gr putra
  • 150 gr šećera
  • 2 vanili šećera
  • 3 jaja 
  • mrvica soli
  • korica 1 limuna
  • sok od 1/2 limuna
  • 120 ml mlijeka
  • 200 gr brašna 
  • 1,5 žličice pecilnog praška
  • šumske borovnice (1 manja šalica) + malo brašna za uvaljati borovnice

Pjenasto umutiti putar s oba šećera.
Postepeno dodavati jedno po jedno jaje i mutiti dok ne dobijemo finu glatku smjesu.
Dodati mrvicu soli, naribanu limunovu koricu, sok od pola limuna i mlijeko, te sve promiješati.
Na kraju dodati brašno pomiješano s pecilnim praškom i miješati samo dok se smjesa ne ujednači.
Borovnice uvaljati u malo brašna, otresti ih i lagano umiješati u smjesu. 
Manji kalup za kruh obložiti papirom za pečenje.
Uliti smjesu u kalup i staviti u vruću pećnicu na 180 C, peći oko 45 min.
Kolač rezati kad se ohladi.
Po želji posipati štaub šećerom.




cookandplay

Broj komentara: 6:

  1. Borovnice su se lijepo smjestile u limunkasti kolac; divno izgleda njihova ljubicasta boja rasuta po zlatno-zutoj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobra kombinacija, odlicno deluje :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam si takvu zalihu borovnica napravila da ću radit ovakve kolače cijelu zimu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj tako rijetko radim kolače s borovnicama, super je i sigurno fin!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sličnu kombinaciju sam radila (dodala sam i malo kokosovog brašna) i odlična je tako da znam da je i ovaj kolač odličan !

    OdgovoriIzbriši