4. svibnja 2014.

Tačkrle s pekmezom


Moje omiljene! 
Ponosno stoje na tronu skupa s knedlama od šljiva ili marelica, 
i pjevaju najslađu melodiju djetinjstva...


Tačkrle s pekmezom

tijesto
  • 300 gr brašna
  • 1 jaje
  • prstohvat soli
  • 100-150 ml mlake vode  

ostalo
  • pekmez za punjenje (tradicionalno i najbolje od marelica ili šljiva)
  • oko 60 gr putra + 1 žlica ulja
  • prezle 
  • kristal šećer za posipanje


U zdjelu staviti brašno, posoliti, dodati jaje, mlaku vodu i umijesiti srednje tvrdo tijesto.
Ostaviti da se malo odmori, zatim tanko razvaljati (oko 2 mm).
Rezati na kvadrate, na sredinu svakog kvadrata staviti malo pekmeza, preklopiti u četvrtasti ili trokutasti jastučić i krajeve dobro pritisnuti prstima.
Jastučiće ubacivati jedan po jedan u kipuću posoljenu vodu.
Malo protresti da se ne zalijepe za dno lonca.
Nakom što isplivaju na površinu kuhati još nekoliko minuta.
Ocijediti ih iz vode i staviti u širu zdjelu.
U posudici otopiti oko 60 gr putra sa žlicom ulja.
U tavici bez masnoće prepržiti nekoliko žlica prezli.
Tačkrle preliti otopljenim putrom i odmah posipati preprženim prezlima.
Prilikom serviranja posipati kristal šećerom.





cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Nikad cula, ali probati hocu jer bas izazovno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Asocira me na nešto slično iz djetinjstva, ali nisam sigurna. Davno je bilo i davno sam jela. :D Al se svakako isplati probati!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam za ovo čula do 3.2.1 kuhaj a svakako fino izgleda i vrijedilo bi probati

    OdgovoriIzbriši
  4. I moje omiljene! Nisam ih nikada radila ali ih itekako volim jesti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala cure! Ko još nije probao, toplo preporučam!

    OdgovoriIzbriši
  6. O joooj moji omiljeni,ovo je za svaku preporuku definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Za Tačkrle nisam čula, ali ne bih imala ništa protiv da se njima počastim, ove kod tebe me mame, a kada samo pomislim na sve moguće vrste pekmeza koji se ovdje mogu iskombinirati mame me još i više :)

    OdgovoriIzbriši