26. travnja 2014.

U slatkoj posjeti kod Branke


Kod Branke se uvijek osjećam ugodno. Njeni postovi meni mirišu na voće okupano suncem, na modro more i šarene marmelade. Kroz njene fotografije skoro pa mogu opipati mekanu smokvu, okusiti slatke marmelade, osjetiti miris soli u zraku, uživati u boji dubrovačkog mora koju pamtim kao jedinstvenu, a Branka me na to podsjeti. Posebno su dirljivi njeni osjećaji prema voljenom joj gradu, ali ona ima srce i za druge gradove i lijepu riječ za svakoga. Svratite na blog Home-made by B, osjetite pozitivnu energiju kojom Branka zrači, od svega finoga izaberite nešto za sebe i uživajte!

Naslovi recepta su linkovi koji vode na recept.




Listajući Brankin blog prvo su me zaintrigirali Keksići od crvene leće, zanimljiva kombinacija zobenih pahuljica, crvene leće i meda. Malo neobični ali zdravi keksići. Okus leće se osjeti, ali ne previše, a slatkoću imaju od meda i same leće. Kaže Branka ko želi slađe može dodati i malo smeđeg šećera. Ja nisam, ali sam si dozvolila malo slobode i jedan dio keksića prelila s čokoladom :)





Kolač od rogača, jabuke i čokolade, kombinacija koju nisam mogla propustiti. Rogač volim i često radim kolače s rogačem, ali ovaj klasik s jabukama nikako da dođe na red. Probala jesam i znam da je super, ali ga nisam pekla. Kad sam ga ugledala kod Branke rekoh sad il nikad! :) Kolač je odličan, super sočan, brzo se pripremi i još brže nestane :)






Lisnati cvjetići s bananama i čokoladom, prefini slatki zalogajčići, koje sam zapamtila još od kad je Branka objavila recept, a sad je bila prava prilika za isprobati. U mom slučaju baš i nemaju oblik cvjetića, jer nisam imala takvu modlicu, ali nema veze, glavno da su bili jako fini!




Draga Branka, bio mi je gušt pripremati tvoje recepte i uživati u ovim finim slasticama. Tu naravno nije kraj, još je puno toga ostalo za isprobati. Mislim da se idući put vidimo na "The Torti"! ;)





Ujedno, ovaj post šaljem za igricu FBI rukavice





cookandplay

Broj komentara: 20:

  1. Buenísimo ....me gusta el chocolateee que rico se ve,abrazos

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno napisan uvod i fin odabir Brankinih delicija; Kolac sa rogacem me je vec odavno privukao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. Odličan je, jabuke mu daju finu sočnost.

      Izbriši
  3. Odlican izbor, posebno mi se dopadaju cvetici sa bananama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša. I meni su cvjetići jako fini, i hrskavi i mekani, tope se u ustima :)

      Izbriši
  4. Odličan izbor recepata, i ja sam skoro završila sa istraživanjem i pripremama a njen blog je pun topline, isto kao što je i Branka..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zorice, Slažemo se za Branku, baš draga i topla osoba a takav je i njezin blog. Navratiti ću kod tebe vidjeti što si izabrala :)

      Izbriši
  5. Interesantan odabir recepata i odlična izvedba. Ja baš jako kasnim s ovim krugom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Nikad nije kasno da se sladi slasno :))

      Izbriši
  6. Prije svega hvala ti puno na isprobavanju ovih recepata i posebno na lijepim riječima u uvodu, jako mi je drago da se kod mene na blogu uvijek ugodno osjećaš i da znaš da si uvijek dobro došla kao i svi ostali koji navrate. Hvala ti na svim komplimentima i nadam se da ću i ubuduće opravdati tvoje povjerenje. Izbor recepata koje si isprobala mi je odličan, drago mi je da si se odvažila na keksiće od crvene leće, a posebno mi je drago da su ti se svidjeli, naravno da je čokoladni dodatak dobro došao :). Za kolač od rogača ti posebno hvala , moj najdraži kolač i sretna sam što se i tebi svidio, jako lijepo si ga napravila. A cvjetići sa bananama su posebno lijepi, slatki, mali, brzi zalogajčići, drago mi je da su se našli u tvom izboru, da su vam se svidjeli, nisam odmah niti primjetila da nisu cvjetići već kružići, najmanje je bitno kojeg su oblika obzirom da su prekrasni, super si ih napravila ! Hvala ti još jednom na svemu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga Branka, bilo mi je zadovoljstvo, drago mi je ako sam uspjela prenijeti dijelić tog filinga i da ti se sviđa moja izvedba. Recepti su ti odlični, sve je bilo jako fino. Ljubitelj sam rogača kao i ti, a cvjetići su nadmašili sva očekivanja, njih sam radila zadnji tren, i drago mi je da sam stigla, baš su mi super, a imaju i marmeladu u sebi, pa kad već nisam stigla isprobati ni jednu tvoju bar ima malo simbolike :)

      Izbriši
  7. Joj kako bih ja sada gricnula ovaj jedan lisnati listić sa bananama,ali i sve ostalo,predivan izbor!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super odabir i meni je ovaj kolač od rogača odličan

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepa i slatka posjeta, ne znam što bih odabrao.

    OdgovoriIzbriši