11. svibnja 2014.

Jagode s kremom od avokada




Kako sam i najavila, evo jagodica! Ali nisu same, pridružila sam im dvije egzotične voćkice - kokos i avokado, koji su u zadnje vrijeme sve popularniji i kao zdrava hrana. Što se tiče avokada, njegov okus je prilično bezukusan, samim time dobra je osnova za aromatiziranje. Za današnju kremu dodala sam mu limun, med i notu kokosa iz domaćeg kokosovog mlijeka. U kombinaciji s jagodama dobila sam fini osvježavajući desert, vrlo efektan, jednostavan za pripremu i gotov za tren.




za ovu kremu potreban nam je zreli avokado kao na slici

recept
  • 1 veći zreli avokado 
  • sok od 1 manjeg limuna 
  • 4 žlice domaćeg kokosovog mlijeka
  • 1/2 velike žlice svijetlog meda 
  • 2 žlice šećera u prahu 
  • malo kokosovog brašna za posipanje 
  • jagode

Avokado oguliti što je tanje moguće i narezati na kocke.
U blender ubaciti kocke avokada i limunov sok, zblendati prvo do guste smjese bez grudica, zatim dodati kokosovo mlijeko i med i miksati dok se sastojci ne spoje u glatku kremu.
Izvaditi smjesu iz blendera i umiješati šećer u prahu.
Kremu servirati preko narezanih jagoda u čaši.
Po vrhu posipati malo kokosovog brašna.
Od ove količine dobije se 2 deserta u visokim čašama.







cookandplay

3 komentara:

  1. Proljece i prve jagode pristigle...Kombinacija je neobicna i bas bih rado probala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Desert koji bih volio i sam napraviti (šećer bih izbacio ili smanjio), a sjetio sam se kako sam pred puno vremena prvi put jeo "aligatorsku krušku" i pravo kokosovo mlijeko, i banane sa grane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je nešto jako dobro i zanimljivo, krema od avokada me osvojila, slažem se da je zdrav ali sa okusom se nikako istaknuti, a ovako kako si ga iskombinirala mora biti ukusno !

    OdgovoriIzbriši