22. prosinca 2013.

Čokoladna torta bez brašna s arancinima




Ovih sam dana imala puno htijenja, a malo ostvarenja. Ide Božić, a ja nikak da se primim pečenja kolača... s obzirom na moju ljubav prema njima to me baš začudilo, da ne velim zabrinulo.... Sve do jučer kad se na TV-u pojavio David Rocco s Flourless Chocolate Cake. Yes! Emisija je još trajala, a ja sam već topila čoksu:)




Čokoladna torta bez brašna i nije neka novost, ali meni je to jedan od boljih kolača, predivno mekan, sočan i čarobnog čokoladnog okusa. Dodala sam i arancine koji mi savršeno pašu s čokoladom, također su pun pogodak u božićnim kolačima.





recept 
  • 200 gr tamne čokolade
  • 100 gr putra
  • 4 velika jaja
  • 100 gr šećera
  • malo soli
  • oko 60 gr arancina

za posipanje i dekoraciju 
  • malo kakaa u prahu i štaub šećera
  • ukrasne šarene mrvice i pahuljice

Arancine narezati na sitne komadiće.
U posudici nad parom otopiti čokoladu i putar.
Odvojiti žumanjke od bjelanjaka.
Pjenasto umutiti žumanjke sa šećerom.
Uključiti pećnicu na 175-180 C.
Od bjelanjaka i malo soli ulupati čvrsti snijeg.
U žutu smjesu umiješati otopljenu čokoladu, lijevajući u tankom mlazu.
Zatim spatulom lagano umiješati snijeg od bjelanjaka, malo po malo.
Okrugli kalup promjera oko 20-22 cm obložiti papirom za pečenje.
Smjesu rasporediti u kalup, te posipati komadićima arancina.
Staviti u zagrijanu pećnicu i peći oko 35-40 minuta.
Biskvit u tijeku pečenja naraste a posle se spusti, to je kod ovakvih biskvita bez brašna normalno.
Pečeni biskvit preokrenuti na tanjur.
Posipati s kakaom u prahu i štaub šećerom, te ukrasiti šarenim mrvicama i pahuljicama.





cookandplay

Broj komentara: 16:

  1. Čokoladna torta bez brašna meni je omiljena,baš mi se sviđa ovaj dodatak arancina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super deluje :) Svidja mi se ova novogodisnja dekoracija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su mi cololadni kolaci bez brasna; tvoj je u pravom 'stimungu' sa zimom i Bozicem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala Jasna, drago mi je da ti se sviđa moja dekoracija.

      Izbriši
  4. Baš sam i ja gledala tu emisiju i razmišljala o toj torti, tvoja verzija s arancinima mora da je još bolja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, super je bila, arancini su još više podigli čokoladni okus. A ne bi imala ništa protiv probati i njegovu :)

      Izbriši
  5. Mljac, mljac, zvuči odlično! Sretan Božić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Hvala Tamara, sretan Božić i tebi!

      Izbriši
  6. Jako lijepo izgleda baš pravog prazničnog ugođaja, sretan Božić od srca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dilajla. Također sretan Božić!

      Izbriši
  7. Lijepo izgleda ova torta, a brašna ionako ne treba previše (kao ni šećera, osim za dane blagdana). Sretam Božić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ne bi trebalo, ali... :) Hvala Gogoo, sretan Božić!

      Izbriši
  8. Super ti je ispala, prava božićna, a vjerujem da je i ukusna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Jako fina, jedina mana pre brzo nestane ;)

      Izbriši