25. listopada 2013.

Crisp od krušaka - FBI rukavice




U ovom krugu igrice FBI rukavice istražuje se blog Cooking with Zokie. Tako sam i ja krenula u istragu kod Zokie, a ovo je ujedno moj prvi FBI post :)
Neku večer uzela sam si vremena i prelistala bogatu Zoričinu kolekciju krasnih jela i kolača.
Za prvi put dvoumila sam se između dva recepta i na kraju je prevagnuo ovaj Crisp od krušaka, za kojeg sam tu večer imala doma baš sve sastojke, a i inače jako volim kruške, također i đumbir.



Recept sam slijedila doslovno, jedino sam malo povećala količinu đumbira, imala sam svježi i naribala ga 1/2 žličice. Mogu samo reći desert je ispunio sva očekivanja, baš nam se svidio! Sočne kruške, mirisni cimet i vanilija, hrskave pahuljice i aromatični đumbir, sve to u ovom jednostavnom a prefinom desertu!


recept
(original)

1 šalica = 250 ml

  • 4 veće zrele kruške
  • 2 žlice ekstrakta vanilije
  • 3/4 šalice braon šećera
  • 2 žlice brašna
  • 2 žličice cimeta
  • 1/2 žličice muškatnog oraha, narendanog
  • 1/2 žličice rendanog djumbira
  • 100 gr putra
  • 1/2 žličice krupnije soli (kosher)
  • 1/2 šalice zobenih pahuljica


Kruške oljuštiti, očistiti pa ih izrezati na kocke.
U veću zdjelu staviti kruške i ekstrakt vanilije pa sve dobro izmiješati.
Dodati 1/4 šalice šećera, 2 žlice brašna, 1 žličicu cimeta, narendani muškatni orah,
narendani djumbir, sve dobro izmiješati pa sipati u potrom podmazanu posudu 30x20cm,
možete i u manju posudu, ili u nekoliko manjih posudica.
Uključiti rernu na 170*C
U posebnoj zdjeli staviti puter, 1/2 šalice braon šećera, 1 žličicu cimeta, 1/2 žličice soli i
zobene pahuljice, sve dobro rukama izmiješati, dok ne dobijete ujednačenu smjesu.
Smjesom prekriti kruške.
Peći u prethodno zagrijanoj rerni oko 40 do 45 minuta, ili dok vam gornja kora ne porumeni,
a kruške budu fino pečene.
Poslužiti toplo sa kuglom sladoleda od vanilije, ili hladno bez ičega.






cookandplay

Broj komentara: 8:

  1. Kruske jako volim u desertima...Odlican recept u jos boljoj izvedbi. Sve se nadam da cu jednoga dana i ja imati vremena za ucestvovanje u vasim igricama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna. Nisam ni ja redovna u igricama, uletim tu i tam kad stignem...

      Izbriši
  2. Obožavam kruške,i svježe i kao desert i ovo mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, ovaj nisam ni zamjetila...

    OdgovoriIzbriši
  4. Super recept si odabrala, nisam ga isprobala u istraživanju, ali sada sigurno hoću, baš me mami, odlično si ga pripremila i super izgleda ! Drago mi je i da si nam se pridružila u FBI rukavicama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Branka.
      I meni je drago, cool igrica :)

      Izbriši