15. kolovoza 2013.

Sataraš sa žgancima



Luk, paprika, paradajz - sataraš! Pravo ljetno jelo, jednostavno i fino. Može se kombinirati s rižom, tjesteninom ili žgancima. Danas sam satarašu pridružila žgance i na njih dodala malo naribanog grana padana, nije obavezno ali je fino :)
Uz ovo jelo uopće vam neće faliti meso, pripremite samo hrpu zelene salate i uživajte u odličnom ljetnom ručku.

recept 
  • 2 - 3 paprike 
  • 4 velika zrela paradajza
  • 1 veći crveni luk
  • maslinovo ulje
  • 1 žličica šećera 
  • sol 
  • papar
ostalo:
  • kuhani žganci  
  • malo sira grana padana (po želji)

Paprike očistiti, oprati i izrezati na kocke.
Paradajze blanširati kako bi im lakše skinuli koru.
Luk narezati na listiće.
Na maslinovom ulju lagano popržiti luk, dodati papriku i pržiti uz miješanje dok paprika ne omekani (oko 10-15 min).
Malo pošećeriti i posoliti, zatim dodati oguljene i na kocke narezane paradajze, te sve krčkati na laganoj vatri dok se paradajzi ne ukuhaju u gusti sok.
Pred kraj dodati malo papra.
Sataraš servirati s kuhanim žgancima.
Na žgance u tanjuru naribati malo grana padana




cookandplay

Broj komentara: 10:

  1. To mi je jedno među omiljenim ljetnim jelima u kombinaciji sa svim vrsta priloga, no ja sam izbacio svježu papriku iz sataraša jer mi nikako ne odgovora zbog kožice koje se lijepi pod nepcem, a rajčicu prethodno blanširam i ogulim, te dodajem na luk. Fino izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala bez paprike, to je onda nešto kao šalša. Fala :)

      Izbriši
  2. Ovo je pravi ljetni obrok koji obožavam:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar recept, ovo mi još više paše zimi, samo ne koristim prženje. Sjećam se zlevanki svoje bake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gogo :) Super je i po zimi, mada ja više volim ovo povrće sad kad mu je sezona.
      Neka nas jela stvarno podsjete na naše bake...

      Izbriši
  4. Gran plato de verano muy hermoso una exquisitez,hugs,hugs.

    OdgovoriIzbriši