2. lipnja 2013.

Floraart, Zagreb 2013.

Tijekom zadnjih dana mjeseca svibnja i početkom lipnja, na jezeru Bundek, već godinama se tradicionalno održava Floraart. Izložba je to s mnoštvom raznolikog bilja, cvijeća, zelenila te cvjetno-umjetničih instalacija. 
Bude tu naravno i hrane i pića, no sad ćemo se malo prepustiti drugoj vrsti uživanja.:)
Izdvojila sam za vas nekoliko fotografija s detaljima koji su mi bili najzanimljiviji.























Nadam se da sam uspjela dočarati vam dijelić ovogodišnje cvjetno-glazbene atmosfere. :)






cookandplay

Broj komentara: 16:

  1. Jooj predobro ti je ovo, žao mi je što nisam mogla doći, nažalost morat ću čekat iduću godinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijeme brzo leti, vidimo se ukoro :)

      Izbriši
  2. Blago vama, u Zapregu(Zagrebu), kako ja volim ironično reći nije nikada dosadno. :D Uvijek nekakva događanja i razno-razne aktivnosti. Imam samo riječi pohvale za organizatore svega ovoga. Jesu to samo izložbe i skulpture ili se moglo od toga nešto i kupiti. Najviše od svega mi se sviđa ovaj glasovir i note rasprostranjene po pješačkoj stazi. Da li to stalno tamo stoji glasovir i ti puteljci s notama ili je to bilo samo povodom toga Flora art-a? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prodajni štandovi, s raznim biljkama, sadnicama, cvijećem i slično ima na drugom dijelu, na slikama su izložbeni primjerci. Sve, pa i ovaj cvjetni glasovir i notni puteljak su ovogodišnje instalacije, svake godine bude nešto drugo. Nakon sajma sve se miče.

      Izbriši
  3. Super su mi ove instalacije, pogotovo kaktusi i ruže u žaruljama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto fora detalj s cvijećem u žaruljama. :)
      U živo sve to zgleda još puno efektnije.

      Izbriši
  4. slike su fantastične! steta sto još nisam imala prilike vidjeti to uzivo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina :) htjela sam uhvatiti čim više detalja, ali kako je bila prilična gužva taman namjestiš fotić i u kadru ti se u sekundi nađe par nečijih glava :D

      Izbriši
  5. Maravillosas instalaciones de arte con flores muy alegre,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Rosita, I am glad you enjoyed :)

      Izbriši
  6. Zanimljiva izlozba i krasne fotke! Kaktusi su mi najdrazi...

    OdgovoriIzbriši
  7. beautiful place to spend my afternoon

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti na ovim fotkama,mogu si zamisliti kako je divno to sve uživo vidjeti,prekrasno je stvarno:)
    Baš mi je žao što nisam u prilici obići ovu izložbu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nely, ti kao expert za cvijeće i dizajn trebala bi ne samo obići nego i izlagati!

      Izbriši