7. lipnja 2013.

Mesne okruglice s tjesteninom by J.O. :)

   
     
Ove fine i slasne mesne okruglice radila sam prema receptu Jamie Olivera. S receptom sam bila prezadovoljna, to nije ni upitno kad je Jamie u pitanju, a posebno zanimljiv dodatak učinili su mi se krekeri u mesnoj smjesi. Ja sam koristila neslane krekere, ako ćete stavljati slane pretpostavljam trebalo bi pripaziti na ostalu količinu soli u receptu.
Jamie je kuhao špagete, a ja fusille. One također odlično primaju umak na sebe, koji se fino rasporedi unutar zavijutaka. Uglavnom, super smo se napapali :)
Ovo jelo ujedno je i moja preporuka za vikend koji je pred nama, isprobajte i uživajte.
Evo i recepta, natenane :))


recept

  • 500 g mljevene junetine (ili miješano)
  • 4 grančice svježeg ružmarina (ja sam stavila manje)
  • 12 slanih krekera  
  • 2 žličice senfa 
  • 1 žličica origana  
  • 1 veliko jaje 
  • morska sol i svježe mljeveni crni papar 
  • maslinovo ulje 
  • malo bosiljka  
  • 1 srednja glavica luka 
  • 2 češnja češnjaka  
  • polovica svježe ili suhe crvene čili paprike 
  • 2 pakiranja sjeckane rajčice (2 x 390 gr) 
  • 2 žlice balsamico octa 
  • 400 g špageta ili neke dr.tjestenine 
  • parmezan, za ribanje  

Ružmarin sitno nasjeckajte (drvenasti dio grančice odstranite). 
Krekere zamotajte u čistu kuhinjsku krpu i drvenim batom ih usitnite u mrvice.  
U zdjelu stavite mljeveno meso, senf, sjeckani ružmarin, origano, jaje, usitnjene krekere, dobar prstohvat soli i papra, te čistim rukuma sve dobro promiješajte. 
Podijeliti u 4 dijela, od svakog dijela mokrim dlanovima formirajte 6 malih okruglica (ukupno 24). Prebacite ih u zdjelu, pokapajte maslinovim uljem, protresite kako bi se sve obložile uljem, te stavite u frižider dok pripremate ostalo.  

Nasjeckajte lišće bosiljka. 
Ogulite i sitno nasjeckajte luk, češnjak i papričicu. 
U lonac stavite kuhati posoljenu vodu za tjesteninu.  
Zagrijte veliku tavu na srednje jakoj vatri i dodajte malo maslinovog ulja. 
Dodajte luk i pržite dok ne omekša i lagano zažuti. Zatim dodajte češnjak i čili. 
Ubacite rajčice, dodajte balsamico ocat, prokuhajte i začinite po želji (bosiljak, sol, papar).  

U međuvremenu zagrijte još jednu veliku tavu, dodajte malo maslinovog ulja i mesne okruglice. 
Pržite ih oko 8 do 10 minuta uz neprekidno okretanje (provjerite jesu li pečene tako da jednu okruglicu prepolovite, u sredini više ne bi trebalo biti ružičaste boje).  
Pečene okruglice dodajte u umak i pirjajte dok ne skuhate tjesteninu, zatim maknite s vatre.  

Tjesteninu stavite u kipuću vodu i kuhajte prema uputama na pakiranju. 
Ocijedite tjesteninu u cjedilu, sačuvajte malo vode u kojoj se kuhala. Prebacite ju nazad u lonac, odvojite dio umaka i dodajte ga tjestenini te malo vode u kojoj se kuhala.  

Poslužite na velikom pladnju tjesteninu i preko nje okruglice s preostalim umakom, ili odvojeno u zdjelama. 
Posipajte ribanim parmezanom i po želji ukrasite listićima bosiljka.


Dobar tek i ugodan vikend!


Original možete pogledati - ovdje



cookandplay

Broj komentara: 7:

  1. O_O Fino izgleda, volim mesne okruglice na sve načine, no nisam nikada krekere dodavao u smjesu za meso. Jedino sam radio prhko tijesto samo od nekakvih čajnih keksa i bilo je fino i neobično. Što je on koristio krekere kao zamjenu za krušne mrvice ili natopljeni stari,suhi kruh? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgledaju jaaaako jaaako fino!!!! Obožavam mljeveno sa tjesteninom u kombinaciji!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu, lijepi aromaticni dodatci - okruglice moraju biti veoma ukusne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi je fora sa dodatkom mrvljenih krekera,to nikada nisam probala,vjerujem da je savršeno,i probam svakako:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično izgleda i sigurno je jako ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Od kada sam vidjela kod Jamia da koristi ružmarin u mesnim okruglicam uvijek ga stavljam i tako mi super paše. Ovo jelo je odlično iako nisam nikad koristila krekere, probat ću i to

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako dobro izgleda i zvuči , sa Jamievim receptima zbilja nikada nema greške, a ti si ovaj super pripremila. Prošli vikend sam preskočila, ali ovaj koji je pred nama mogao bi biti sa ovim okruglicama na stolu :)

    OdgovoriIzbriši