30. svibnja 2013.

Palačinke od rogača i cimeta




Palačinke su idealna poslastica, svojom jednostavnošću i finoćom osvojile su trbuščiće cijeloga svijeta. Rogač je savršena biljka, ali se na žalost ne može pohvaliti time da svi dijele istu naklonost prema njemu. Što se nas tiče, mi volimo i palačinke i rogač! A danas za doručak spojila sam te dvije ljubavi u jednu:)




Palačinke od rogača i cimeta

(za 6 komada)

smjesa za palačinke
  • 1 veliko jaje
  • 100 gr glatkog brašna
  • 2 vrhom pune žlice mljevenog rogača
  • mrvica soli 
  • 2 žličice cimeta
  • 250-300 ml mlijeka 
  • 1 žlica maslinovog ulja 
ostalo
  • suncokretovo ulje, za pečenje 
  • pekmez od šljiva, za punjenje
  • kakao, za posipanje 

U posudi pjenjačom lagano umutimo jaje.
Dodamo brašno, rogač, mrvicu soli, cimet i prvo samo 100 ml mlijeka.
Sve dobro promiješamo da nema grudica.
Ulijemo maslinovo ulje i ostatak mlijeka miješajući dok ne dobijemo glatku, srednje gustu tekuću smjesu.
U zagrijanoj tavici s malo ulja ispečemo palačinke na uobičajeni način.
Pečene palačinke premažemo s pekmezom od šljiva, preklopimo u trokut i posipamo s kakaom kroz sito.






cookandplay

Broj komentara: 16:

  1. Sviđa mi se ova smjesa za palačinke. Prva fotografija ti je odlična. ;) Da nisam pročitao sastojke za tekuće tijesto mislio bih da si koristila integralno brašno, a kad ono rogač! :D Meni se osobno on baš i ne sviđa, previše mi je intezivan,a dok sam bio klinac zgadio mi se, jer je svaki kolač s rogačem previše dominirao i doslovno zamaskirao sve druge okuse kolača, pa vjerojatno i zbog toga ga dan danas ne ljubim, ali kako ide samo u tekuće tijesto mislim da bi mi se moglo svidjeti. Volio bih ako bi se dozirao u manjim količinama. Ja čekam jedan svoj recept da ugleda svjetlost dana gdje sam u tekuće tijesto za palačinke dodao sjemenke(crne) gorušice, napunio ih s mladim sirom, špinatom, gore malo vrhnja, jaja,sira i gratinirao. ;)Šalica ti je baš luda, hehehe... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Slobodno mu daj još jednu šansu, kao što vidiš rogača je tu vrlo malo, kladim se da će ti se svidjeti. S gorušicom i špinatom kažeš...čini se vrlo zanimljivo. I ja još imam brdo recepata koji čekaju objavu... :)

      Izbriši
  2. Palačinke su ti genijalne,baš mi se sviđa ovaj dodatak rogača kojega obožavam,prva prilika i isprobavam ih,mislim da bi se odlično složile sa svježim jagodama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely :) Drago mi je da ćeš isprobati. Može i s jagodama, dapače :)

      Izbriši
  3. Baš bi se moglo isprobati. Moji baš nisu ljubitelji rogača ali mogla bih ga malo kamuflirati (ko i kad radim orehnjaču pa pomiješam sa rogačem) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Išla sam na to da rogač više igra ulogu začina, nego glavnog sastojka.
      Isprobaj, pa javi dojmove :)

      Izbriši
  4. Oh, your photos looks so delicious!!♥
    Greetings from Finland,
    Marikki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much, I am glad you like it!
      Greetings from Croatia :)

      Izbriši
  5. volim neobične palačinke, iako osobno nisam ljubitelj rogača!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavamo rogač i često radim kolače od njega

    OdgovoriIzbriši
  7. Još nisam radila ništa od rogača, ali imam kući njegovo brašno pa ga moram isprobati :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove palačinke mogle bi bit taj početak :)

      Izbriši
  8. hmmm, zanimljivo. nisam ni pomislila na rogac u smjesi za palacinke. bas cu probati.
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će Vam se svidjeti.
      pozdrav :)

      Izbriši